{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

køb af cykel til konen? {{forumTopicSubject}}

sakl bruge en cykel til konen har kik på en aprilia rs 250 hvad siger experterne? for og imod evt honda rvf 400 eller cbr 400 ellel suzuki gsxr 400 eleer kawa 400 hvad il i anbefale? alle indlæg modtages med kyshånd hun skal kun bruge cyklen til sjov og ballade ikke til daglig transport og nok heller ikke til regnvejrs kørsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af cykel til konen?
  • #1   6. nov 2009 er hun et nips eller en trunte ? hvor meget har hun kørt før og hvordan er hendes kørestil ? er hun til race eller ?

  • #3   6. nov 2009 hun har kørt 5 år på en bandit 600 og 3 år på en cb 500 så helt grøn er hun ikke hun er 167 cm lav

  • #4   6. nov 2009 Altså, jeg har hørt mc i snart 6 år. Min første mc, en Kawa gpz 600 valgte kæresten, men året efter hoppede jeg på en zx9r, efter eget valg. Har nu en Yamaha r6, en Night Rod, og en Road King på 1800 kubik. Lad være med at tro at fordi det er "konen" skal hun absolut køre en lille maskine. Måske går hun med en drøm om en vild racer, en chopper eller noget helt tredje. Spørg hende dog og lad være med at tro du kan vælge for hende. Det er en meget sød, men totalt misforstået idé at manden kan vælge. KOM IGEN "KONER", og sig hvad I selv vil ha' og køre på....

  • #5   6. nov 2009 nu kan det jo være hun har set disse mcer og har sagt det skal være i den stil !

  • #6   6. nov 2009 hun gider efter eget udgagn ikke at have en kæmpe låge eller chopper hun har også kørt på min cbr 1100 xx men det var dog i overkanten syndes hun den var for stor og tung jeg skal på ingen måde vælge mc til hende blot for at høre nogle forskellige meninger

  • #7   6. nov 2009 Jamen en CBR 600 går man vel aldrig fejl af...

  • #9   6. nov 2009 Slæb hende med ned til Brdr. Jensen.

    De har så meget forskelligt, at hun snildt skulle kunne skyde sig ind på noget, der passer hende.

    Når hun har kørt før, så er hun også absolut den bedste til at vælge - og så er du i øvrigt fri for at høre på bebrejdelser, hvis der bliver valgt forkert smiley


  • #10   6. nov 2009 Da vi overvejede køb af ny M c
    sagde konen til mig,
    hvis du ikke vil ud i mange vilde diskussioner med mig
    så køb een Vmax ,den kører meget godt,er meget slide stærkt, ser vild lækker ud og der er den eneste Mc, hvor du får tre maskiner i een
    den ser ud som een Chopper,Accelererer som een racer, og kører som een tourings-maskine hvad vil du egentlig mere
    Så det gjorde vi
    det er nu mange år siden
    Og vi har aldrig fortrudt det
    hun fik ret & jeg fik en pragtfuld maskine
    hvad mere kan man ønske sig


  • #11   6. nov 2009 KOM IGEN "KONER", og sig hvad I selv vil ha' og køre på.... :-S


    hmmm køb EN SELV, eller vær glad for det du kan FÅ..


  • #12   6. nov 2009 en honda vfr er en god "pigecykel"... kender flere der selv har ...
    incl mig selv.. dog er den på vej ud til fordel for en kawa zzr1100


  • #13   9. nov 2009 Hmmmmmm, har lidt ondt af Lars H's kone....
    Det er da den mest indskrænkede, forstokkede, chauvanistiske bemærkning jeg længe har hørt......
    Claus K, ikke ment somom du ikke lytter til din kone, det er bare tit at man drukner i velmenenhed. Og i stedet for at ærgre sig bagefter......


  • #14   9. nov 2009 Hmmmm Anette: problemet er vel at det er svært at vurdere om man skal have ondt at et menneskes samlever , blot ud fra et par bemærkninger i et forum . måske nogle har et andet indtryk af dig , end det rigtige smiley

  • #15   9. nov 2009 Michael B..
    Og det må de da meget gerne have....
    Jeg mener bare at hvis stilen er, vær glad for hvad du kan få, eller køb selv kan man lige så godt sige at (konens) din mening ikke betyder en skid... Ikke at man skal personanalysere ud fra et par få linier, og det lyder da også mest af en total dumme-smartass-bemærkning.
    Man får bare mest ud af køb af mc til konen hvis hun selv har noget at skulle have sagt.


  • #16   9. nov 2009 ja , men her tror jeg faktisk at konen havde sagt hvad der så fedt ud og manden var ved at tjekke tekniken så hun fik det bedste.
    og på skrift lyder ord mere " hårde"


  • #17   9. nov 2009 Tror vi har skrevet lidt forbi hinanden, Michael B.
    Jeg skriver (syntes jeg selv) meget udtrykkeligt at det er en SØD idé omend noget misforstået, at man vil "gøre det bedste" for sin konekæreste. Og den lille opsang var altså til de lidt vattede koner der ikke vil sige hvad de egentligt går og drømmer om.
    Og jeg har stadig lidt ondt af en konekæreste der får besked på at være glad for hvad de får........ Og tager gerne rødstrømpeetiketten på mig hvis det er noget der gør folk glade.
    ;o)


  • #18   9. nov 2009 Anette : jeg var faktisk ikke uenig med dig . ville bare fremhæve at man ikke skal tage alt for pålydene , og dit sidste indlæg er da også meget mere venligt end det første , så derfor skal du jo ikke "dømmes " på det første smiley og bemærk nu smiley og de positive tanker det her er skrevet med smiley


  • #19   9. nov 2009 jeg har jo så tydeligvis misforstået dig Annette det beklager jeg. (jeg hader det der rødstrømpe og kan godt finde på at gå fuldstændig i den anden grøft for at provokere) jeg læser det nemlig også som om at hans kone har været med på råd. (det som jeg så læste dig skrive var at hun bare skulle forlange en stor 1300 ccm et eller andet. for at vise hun er Kvinde som selv bestemmer)
    så du behøver skam ikke have ondt af min kone, vil mene hun har det fint sammen med mig, ellers havde hun vel sagt noget.


Kommentér på:
køb af cykel til konen?

Annonce