{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

mc + trailer + første gang=dårlig idé? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg skal hente min første ged på torsdag(hvis banken siger god for det, men det skal de ;-)!!).. Planen er at leje en gratis trailer ved bilka eller lign., og så losse den derop i, og spænde den fast..

Sagen er bare den, at jeg kun har haft bilkørekort i omkring et år - men aldrig rigtig kørt med trailer.. Ville det være forsvarligt at min første gang med påhæng bliver en stor trailer med en mc på 180kg i? eller skal jeg få en lidt mere erfaren til at køre sådan en satan?

Umiddelbart er det motorvej næsten hele vejen, så det er jo "bare" at ligge sig ind bag en lastbil og go with the flow.. ellers er der ikke noget.. men ja, giv mig jeres mening


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc + trailer + første gang=dårlig idé?
Kommentér på:
mc + trailer + første gang=dårlig idé?

Annonce