1.699 visninger
|
Oprettet:
Mc "værksted" {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at sætte min garage istand, hvor der naturligvis skal være plads til at lege lidt mc mekanik!
Jeg havde tænkt at jeg skulle have en lift stående.
Er det så mest praktisk at få liften ned i gulvet, så den fylder mindst, men ikke kan flyttes, eller bør man ha´ den stående på det plane gulv, så den evt. kan trilles til siden med motoryklen på?
Gode råd og erfarniger modtages gerne!!
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 500
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
aug 2009
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 332
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.847
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 932
Og hvis spørgsmålet er, hvad man gør når den ikke bliver brugt? - så er svaret; køber en mc til
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.920
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 36
Det fungerer fremragende...
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.194
Mc "værksted"