{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

stilskifte race til morfar {{forumTopicSubject}}

Hej jeg drømmer om at leve helt indtil jeg engang dør.. derfor vil jeg vist prøve noget harley stil, istedet for ninja ræs.. til et halvt hundrede tusind kan man få en gammel støvet hd-sportster eller en driftsikker japanerkopi i fin stand. Hvad syntes i er gangbart til en ung mand som mig på 30?? er der nul charme i en intruder/shadow??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stilskifte race til morfar
  • #1   14. nov 2009 vil vælge en japaner, ser ikke det seje i HD, andet end de er et "ikon" er jo ikke fordi de køre specielt godt, eller er særlige holdbare.

• #2   14. nov 2009 jeg er ked af at sige det... støder sikkert mange herinde, men der er absolut INGEN stil over en shadow eller en intruder! jeg tror aldrig nogensinde jeg har set en der har kunne løfte mine øjenbryn bare en lille bitte smule... når det er sagt syntes jeg heller ikke umidlbart at en sportster er det "ultimative" valg! Hvad med noget der er noget mere bobbet? evt en gammel stivstellet enstamper?

• #3   14. nov 2009 Jeg stod med samme problemstilling, valgte dog motard i stedet for chopper ;o)

• #4   14. nov 2009 Hvad er charme ? og kan man ikke være ligeglad med hvad andre mener om ens cykel?
    Jeg synes personligt ikke om racere , selvom jeg havde en Gpz900 her i sommer
    Harley er og bliver Harley , enten elsker du dem og savner dem når du ikke har eller så kan du ikke forestille dig at have en.
    Men at der ikke er stil i en chopper eller en crusier , det er da noget der må stå for folks egen regning.Personligt kunde jeg ikke forestille mig en GS400 det var da noget at det mest kedelige der kunne køre på 2 hjul.
    Tiden er for kort til kedelige maskiner , nej lad os få noget anderledes.

• #5   14. nov 2009 Stil er noget man også selv kan skabe...

Du kan tage et skridt af gangen. At skifte type er helt sikkert en effektiv måde til at køre langsommere og leve længere (måske). Men på de fleste V2 choppere i mellemklassen, vil du hurtigt savne kræfter. En Honda VF750 Super Magna kunne være et rigtig godt bud på en chopper til dig, nu hvor du er vant til en MC med træk i.

• #6   14. nov 2009 jeg er selv tidligere Harley ejer en gammel Shovelhead. En drenge drøm, der skulle leves ud. Et ganske sjovt bekendt skab, men det er gammel mc, som skal holdes i ørene. Hvis du er ramt af en gang Harley feber, så er der ikke andet at gøre end KØB, men du må ikke sammeligne dem mere modrne mcere ala Honda Shadow.

• #7   14. nov 2009 Jeg fortryder ikke mit stilskift.
    Savner sjældent kræfter (men det er nok en temperements sag)
    Det eneste jeg savner er de rigtig gode bremser.

• #8   14. nov 2009 ...Rigtig gode kommentarer/meninger.. tak, jeg har også tidl kørt fzr 1000, og det er da også super sjovt at kunne overhale 5 biler på 1/8 sekund uden at skifte gear, men... de racere lægger (for mig) mest op til at køre rigtig hurtigt, og nogle gange er jeg blevet helt bange for mig selv. En bike ønskes hvor det også kan være en fornøjelse at køre lidt defensivt og også kunne nyde det så jeg tror bare chopper. i mine øjne nødvendiggøres en ægte hd nok ved at det ikke er ligeså fedt at sidde til en familie fest og sige man har en suzuki. Nu skal jeg snart ud at have set på nogle og hvis man godt kan mærke nogle spark fra bunden af på en ris-chopper ku det nemt blive sådan en.

• #9   14. nov 2009 prøv en Triumph, den er vane dannende ;-))

• #10   14. nov 2009 Jeg har lige købt mig en gammel HD sportster XLH. det er en gammel maskine. det var min honda også. HD'en lyder så godt. kører med så lave omdrejninger så når man rykker i håndtaget giver det nogle vibrationer i maskinen man bare IKKE kan sammenligne med andre maskiner overhoved. Det er en gammel maskine og den skal holdes ved lige da det er en HD, "kun" en sportster! men køre glæden er 100% i top på det gamle svin. hvis du leder efter noget andet som du kan mærke livet på vil jeg ikke anbefale dig en japaner chopper, jeg prøvekørte 2 stk. Honda/Yamaha, og de var sku næsten allerede kedelige efter 10km. de triller af sig selv. og kører som de skal, uden vibrationer og motorbuler i stellet. Det var ihvertfald for kedeligt og morfar for mig.

• #11   15. nov 2009 nicolai-- det var den særreste udmelding at komme med fra en der kører på en gs 400. jeg vil dog undskylde dig med at du ikke har set særlig mange af de pågældende maskiner. eller har kigget bare en anelse på dem. derud over se kig evt på youtube. som fx http://www.youtube.com/watch?v=J1YcFMj_vVs&feature=PlayList&p=9836C9E1B83B3BE9&playnext=1&playnext_from=PL&index=2

• #12   15. nov 2009 arh monster-fede honda-rullestole!! lige min smag.. man får helt blod på tanden.
    og som smed kan jeg nok lidt selv også..

• #13   15. nov 2009 går lidt i samme tanke som dig Mikael jeg har så prøvet og købe et par cafe racer og det er tilgengæld rigtig sjov, og der ligger man jo også med en mere "normal" hastighed. men vil også selv mene skal det være chopper SKAL det være HD og det er også sån en jeg skal have på et tidspunkt. men kig evt lidt efter noget cafe racer for det lyder til du søger opmærksomhed og at det gerne må kunne arb lidt når det så gælder. det er i hvert fald hyle morsomt på de gamle cykler..

Kommentér på:
stilskifte race til morfar

Annonce