En lille beretning.... {{forumTopicSubject}}
Nok sagde kalenderen 15 november, nok var det gråt og trist vejr, men der var alligevel et eller andet der sagde mig at dagen i dag - som så mange andre dage - var lige en dag man burde trille sig en lille tur.
Jeg startede med at få bekræftet mine optimistiske tanker omkring køreturen da jeg tændte for Suzukien der bare sprang i gang. Jeg opdagede dog at det var tid til at tanke og kørte hen på den lokale statoil, her mødte jeg en venlig ældre herre på en smuk Silverwing, vi fik os en dejlig sludder om motorcykler, udstyr, lange ture og andet godt inden jeg kørte videre.
På turen mødte jeg ikke alt for mange motorcykelister men dem jeg mødte hilste alle enthusiastisk - måske er glæden ved at møde ligesindet større i denne tid hvor vi ikke er så talstærke?
Ihvertfald endte det med en herlig køretur på 130km hvor jeg fik lært min nye pige (Gs 450) at kende - blev endda lidt modigere i svingene hvilket var en ren juhuu fornemmelse hver gang.
og hvorfor sidder jeg så her , en mandag morgen og trætter jer med sådan en historie ? - Jeg aner det ikke
Jeg syntes blot at det er fantastisk at køre motorcykel!
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 755
Synes vejene var nogenlunde tørre, men det var lidt spændende i sving hvis der lige pludselig var vådt. Det var et par gange, hvor dæk og affjedring var på overarbejde kunne jeg mærke, så efter de små ups'ere satte jeg lige tempoet lidt ned, hehe
Men tak for en god sæson (der dog ikke er blevet så lang for mig)
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 583
Nu står de fint og tørt og mangler lige at få skiftet olie og vasket o.s.v.. men ja tak for en god sæson ( kort for mig, da jeg fik kortet for 2-3mdr siden ) glæder mig til næste
okt 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 426
Nu kan det ikke blive forår hurtigt nok
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.168
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Nu står dyret derhjemme uden batterikasse, tank sæde, karburatorer od udstødninger, og om ikke så længe uden motor.
Slut for i år - små 12000 km
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.233
En lille beretning....