{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

Harley Sportster {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ved at købe mig en Harley-Davidson Sportster 1200 fra 98. Den er lettere ombygget og ser ret flot ud.

Jeg har dog fået at vide af andre HD gutter at en sportster er en pigecykel - men derimod let at tune..

ER DETTE BLOT EN SKRØNE ELLER HVAD? Har jo ikke lyst til at blive til grin i det flotte selskab smiley

Er der ikke nogen der kan kommentere på det?
Og der der nogen der kan fortælle mig om en Sportster falder meget i pris efter nogle år?

Glæder mig til at høre fra jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harley Sportster
  • #1   14. mar 2006 jeg har hørt at sportster er harly'en der holder!

    sorry guys


  • #3   15. mar 2006 så længe den ikke står med original udstødning så kan den godt trække op af bakkerne... og jeg har før set fyrer på sporster... tror skrønen kommer at af folk bruger så mange penge på deres egen Harley at de skal ha en "lille" til konen...

    Men ellers en flot kværn....

    /Rumle


  • #4   15. mar 2006 Har hørt at rockerne kalder den for en kællinge-kværn, så hvis det "flotte selskab" er rockere eller lign., kan det godt være de ser lidt ned på den...

    Er det "flotte selskab" derimod en flok super lækre babes, så kan du være helt rolig smiley


  • #5   15. mar 2006 Har du undersøgt hvad du skal give i forsikring? Og om den kan drosles (hvis man da går op i det...)

  • #6   15. mar 2006 Jeg har tænkt mig at køre på prøveplader den første stykke tid, indtil jeg får penge til at betale afgiften.

    Så det er lige meget med droslingen, der er nok ingen der får ondt i r***n af at jeg kører en tur en gang i mellem.

    Det flotte selskab er en flok HD-tosser, der har styr på deres bikes, og det var en af dem der sagde at sportsteren var lidt af en kvindecykel men derimod den letteste at tune smiley smiley

    Nå ja, det ene opvejer vel det andet?


  • #7   15. mar 2006 er helt klart kendt som en pige harley, og det er pga størrelsen, men det er netop størrelsen der giver navnet sportster, da det er den letteste og "sportslige" maskine hd har på programmet. at smide flere hk i den er intet problem, og den kan også rimeligt nemt styles som en "stor" hd. min mening er (selvom jeg kører stor hd) køb en sportster og vær glad for at den har kvaliteter som de "store" ikke har.

  • #8   15. mar 2006 det betyder intet !!!!!

    der er lige så mange der syntes at f.eks. en CBR600 er en pigecykel også....men der er langt flerer mænd der kører på dem end kvinder...

    det der tæller er hvad du syntes og om du syntes den er fed...og bare det at der står HD på den det holder !

    så min egen mening er at der findes hverken pige elelr drenge cykler, det er nok merer et spørgsmål om den fysiske størrelse, og om de til tider små kvinder kan nå jorden...

    Kenneth




  • #9   15. mar 2006 Min onkel havde en sportster i 1½ - 2 år ca. Den var på vejen alt i alt 1½ - 2 måneder. Ellers var den på værksted. Det skal lige siges at paphovedet som havde haft den før havde tunet den "forkert"... kender ikke lige detaljerne - og ja han fik også at vide at det var en pige harley....

  • #10   15. mar 2006 Den er rimelignem at tune...
    Sceaming eagle laver et cylinder kit på 2100cc hvis den skulle mangle kubik... de laver meget til sportster... Har hørt at der osse er power at hente ved at montere topstykker fra en buell xb12 da de køre med samme motor... Har en kammerat der er HD mekaniker... hvis du ved hva du cirka går efter, så jeg kan forhøre mig ved ham...

    Mvh
    Morten...


  • #11   15. mar 2006 Morten G rammer hovedet på sømmet: Op i røven med hvad andre mener, følg dit hjerte og køb den hvis du synes den er fed.

    Jeg synes iøvrigt Sportster'en er helt ok.


Kommentér på:
Harley Sportster

Annonce