{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Uhhh det er ved at blive halvkoldt.... {{forumTopicSubject}}

Så begynder det så småt at blive lidt køligt når man kører men hvor mange er jer er stadig på hjulene og hvornår har i tænkt jer at stoppe ?

Jeg kører fortsat men er begyndt at tænke meget i vejgreb og er hysterisk forsigtig i sving m.m

Indtil videre har der ikke været problemer, udover nogle utålmodige billister og nogle ret kraftige sidevindssituationer på mønsbroen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uhhh det er ved at blive halvkoldt....
  • #1   26. nov 2009 kører endnu, sidste dag mandag.... håner at få kørt 900 km endnu... men når det nok ikke.

• #2   26. nov 2009 Jeg kørte sidste tur i lørdags, og nu er kværnen smidt i garage!!

• #3   26. nov 2009 Uhhh, går og venter på en sidste lille solstråle inden Kongen bliver puttet... Tror der skal lange underdrenge på....

• #4   26. nov 2009 - joooo, vi kører endnu - når vejret tillader
    mandag ser fornuftig ud, og der skal selvfølgelig køres sammen med dem, hvor det er sidste dag i år, men tirsdag og onsdag ser bedre ud, der titter solen frem, og der SKAL jeg da lige ud............

• #5   26. nov 2009 Kører endnu ! Dejligt.. stopper nok mandag, men har da tænkt på at tage vinteren med...

• #6   26. nov 2009 Jeg køre også stadigvæk, men sidste dag er den 30 november. da det er sidste dag forsikringen dækker.. men så er der også blivet kørt omkring 15.000 km i år smiley

• #7   26. nov 2009 Kværnen blev stillet på stald natten inden de lovede den første nattefrost. Så det var vel en gang i oktober.

Jeg har ingen glæde ved at køre når der ligger fedtede blade på vejen og når asfalten er kold. Halvdelen af glæden for mig er da at ligge med god gas i svingene, og der vil jeg gerne være sikker på dækkene bider optimalt. Det gør de slet ikke når de ikke bliver varme nok.

• #8   26. nov 2009 Jeg stopper senest på mandag

• #9   26. nov 2009 Sæsonen slutter 31-12-09 og starter 1-1-10.
    Syntes heller ikke det har været ret koldt endnu, men det har eddermame været vådt, og har også været tæt på 2 gange at blive kørt ned indefor den sidste månede.

• #10   26. nov 2009 Enig med Far til C-4. .

Jeg vil dog helst ikke ud og køre i sne

• #11   26. nov 2009 Min røg i hi idag, med en næsten sprit ny mc gider jeg ikke vente med at køre den i hi når der ligger salt og sne (gjorde jeg sidste år) men det har hverken været rigtig koldt eller glat endnu, mine dæk havde ihvertfald fint greb til at køre inden for lovensrammer.

• #12   26. nov 2009 Jeg har også fundet de lange underdrenge frem og kører indtil der går for meget nattefrost/isglatte veje i den. Men lidt regnvejr kan man da klare. Jeg har også kun ca 15 km til arbejdet.
    Min sæson har ikke været så lang da jeg først fik købt en køreklar maskine forrige lørdag ( En lille tak her til Kim fra Haslev )
    Men indtil videre er det da blevet til 850 km og mon ikke jeg når 1000 inden året løber ud.

Men jeg glæder mig nu til forårets milde temperature så jeg kan finde det "lette" mc tøj frem. Det er sgu ikke sjovt at skulle pakkes ind i termo og klodsede handsker. Det tager lige så lang tid at få gearet på som det tager at køre på job smiley

• #14   26. nov 2009 Jeg kører året rundt, dog 5 mdr. af dem i Sunny'en... haha

• #15   26. nov 2009 kører stadig, på 200'eren, den anden er sat ind... men det kan være vådt til tider, og billisterne har allerede glemt der er noget på vejene der hedder mc... bankede "pænt" på ruden hos en herreløs bil i dag da vi holdt for rødt... hun havde godt nok ikke lige set mig der i inderste vognbane da hun trak ind... og også overhørt min næsten frie udblæsning... men udblæsnig det fik hun...!

• #16   26. nov 2009 Kører så vidt muligt året rundt. Var centimeter fra at blive klappet ned i dag. Folk forventer ikke mc'er generelt, men da slet ikke på denne tid af året. Måtte flytte cyklen væk under mig for at undvige, godt det ikke var en varevogn for jeg hang inde over hjelmen på bilen.

• #17   27. nov 2009 Jeg kører hele året, men har da trods alt fundet vintercyklen frem i stedet for.

• #18   27. nov 2009 Jeg kører stadigvæk selvom de elendige vejr de sidste par måneder har fået mig til at overveje en tidlig opstaldning.
    Med de rigtige dæk, varme i håndtagene og Gore-Tex er det dog intet problem at køre i koldt og fugtigt vejr. Meen solskin er nu at foretrække:-)

Kommentér på:
Uhhh det er ved at blive halvkoldt....

Annonce