{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

zx10 {{forumTopicSubject}}

hejsa alle herinde, er der nogen som kan fortælle mig lidt om en kawasaki zx10? overvejer at købe en, men ved ikke om det er cyklen for fruen og jeg. kan den bruges til sjov og hverdags kørsel eller er den for stor og tung? håber på lidt hjælp. på forhånd tak mvh morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zx10
  • #1   15. mar 2006 går ud fra det er den gamle zx10 du omtaler, hvis det er ka jeg fortælle at den godt ka bruges til sjov på de små landeveje, dog er den tung at bakse med, men med lidt træning ka det fint lade sig gøre, og på motorvej er det jo bare et lokomotiv, den trækker bare så det gør noget og march-hastigheder omkring de 200 er no probs at all, syntes det er en alletiders allroundcykel som ka lidt af det hele. har solgt min egen zx10 sidste år

• #2   15. mar 2006 he he ja det må man sige det er, har en gpz 600r stående men den skal jeg af med igen. jeg syns en zx10 ser god solid og stabil ud, jeg vil gerne have en god stabil cykel med mange km i, men samtidig skal den også ku leges lidt på jo =) nogen som ved om den kan forsikres under 1000ccm? ringede til gf forsikring idag og de tager op til 999ccm til 2441kr i ansvar.

• #3   15. mar 2006 kan se at den står opgivet til 997ccm men om det står på registrerings attesten ved jeg ikke??

• #4   15. mar 2006 det er jo ikke helt 1000 ccm sån en zx10 er, men desværre går den jo ind under 1000 ccm motorcykler, men måske dit forsikringselskab er så large at de vil lægge den ind under en lavere kategori, mener det er 997 ccm den er på

• #5   15. mar 2006 har du overvejet en honda vfr?, god sidestilling og lettere end zx10'eren.

• #6   15. mar 2006 ja for står det på reg attesten at det er en 997ccm kunne man måske være heldig. jeg er stadig lidt i tvivl godt nok, hvad er din mening til et par unge mennesker på 21år? er den for stor og klodset??

• #7   15. mar 2006 ja dem har jeg også set lidt på, hvordan med modellen før rc36éren er den noget ved? for ellers bliver de nok for dyre tror jeg.

• #8   15. mar 2006 Hejsa Morten..

Jo nu skal du høre.....

Jeg har haft min i to år og har været ufattelig glad fom min. Den har været stabil og der har på ingen måde været problemer med den. Jeg har heller ikke noget at udsætte på den så som småfejl og lignende.

Jeg har ofte kørt med min kæreste bagpå og hun har ikke brokket sig over komforten eller noget, (Det skulle dog lige være min kørsel).... Hun sidder i ca samme niveau som mig og sidder derfor behageligt idet sædet ikke er hævet i forhold til føreren som på mange racere.

Stor og tung?? Nej det vil jeg ikke sige, men er man en person på 1,65 høj, så kan det være noget svært at kunne styre osv.. men den passer perfekt til mig og jeg er 189 høj.
    Den er ikke tung.. Der er masser af kræfter i maskinen til både hverdagskørsel.. og til sport. Der er jo trods alt ca. 136 heste at gøre godt med. Jeg har tit kørt fra københavn til jylland og der har ZX 10 de perfekte egenskaber..

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at skrive.

Hvad har du kigget på og til hvilken pris.

Det er helt sikkert et godt køb.

/Hudle

• #9   15. mar 2006 vfr'eren fra 86-89, hedder rc 24 kig dig lidt omkring på vfr.dk der står lidt af hvert. se evt. www.skakmat.webbyen.dk - motorcykel - nederst, der har jeg skrevet lidt om mit bekendtskab med vfr750f fra 86.

• #10   15. mar 2006 jeg ved at ved gf forsikring gå de efter det org antal cc som fabrikken har opgivet . eksempel. cbr 1000 er på 997cc og den vil de godt forsikker.mvh allan h

• #11   15. mar 2006 min R1 er på 998ccm,no probs hos gf smiley

• #12   15. mar 2006 hey.. ja har jo en zx 10 forsikret hos gf.. synes ikke den er svær at køre og den er heller ikke tung at køre, og jeg er skam kun 178- og 68 kg så ikke den store type.. men det er rigtig god cykel, med masser af kræfter, min smed 128 hk på hjulet og den har kørt 70000 km ca..

• #13   15. mar 2006 syntes det vil være en god mc for en 21 årig, den har masser af kræfter, men ikke for mange kræfter nok til at tage pulsen fra en osv og idag 18 år efter den blev præsenteret hænger den stadig på de fleste nyere mcer af den type, hvis jeg stod i din situation og ville købe zx10 ville jeg ikke betænke mig et øjeblik, det er en af de fedeste mcer nogensinde lavet

• #14   16. mar 2006 Hej Morten...
    Jeg har nogle venner der har en zx10, jeg kørte den til syn for dem. Så jeg har da prøvet at trille lidt rundt på den, den kører sgu godt og kan lidt af det hele.
    Den har været med i Holland sidste år, og gik bare som en drøm.
    Og vi har da været på en masse småture, rundt omkring i DK.
    Jeg ved at de har deres til salg, så du kan da prøve at snakke lidt med dem.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2847
    Ellers bare smid en kommentar, i min profil. De har ikke været så aktive herinde, vist noget med deres pc der ikke vil makke ret.
    Mvh.
    Ronni G.

Kommentér på:
zx10

Annonce