{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fusk eller billigt
  • #1   30. nov 2009 ser også bare en fejl som carsten siger

  • #2   30. nov 2009





    weitere Bilder des Fahrzeuges

    NEW-43

    HONDA CBR 1000 RR

    kW 131 kW

    EZ 05/2009

    Laufleistung 3.996 km

    Farbe weiss



    Firma: AMW-Automobile

    Name: Witanow Angelina

    Strasse/Nr.: Nürnbergerstrasse 193

    PLZ/Ort: 96050 Bamberg


    Region: Berlin

    Telefon: +49 951 423625


    Mobil: +49 951 438821


    Handelsregister: Amstgericht Erlangen


    Handelsreg. Nr.: 784512


    Vertretungsberecht: Angelina Witanow




    Ausstattung

    Motorcycle is in the best condition !!! Contact for more information !!!





    Weitere Fahrzeuge des Anbieters
    Service: Versicherungsvergleich





    Preis: EURO 5.000,-



    Email an den Verkäufer senden

    Ihr Name
    Ihre E-Mail Adresse
    Ihre Telefonnummer
    Ihre Frage






  • #3   30. nov 2009 ved ikke hvorfor linket ikke virker. Cbr 1000rr årg 09. 4000km god stand 5000 euro! står på daz24.de

  • #4   30. nov 2009 ved intet om det er fusk eller hvad det er... men personligt ville jeg ikke købe den

  • jacob e
    jacob e Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #5   30. nov 2009 den tror jeg ikke du skal regner med den der.. de har problemer med det der også inden for bilerne.. men har set kigget på noget ducati på side og der var det samme forhandler der have nogle cykler til halv pris af andre. hvis du søger på andre modeller vil du se at det er den sammen forhandler med billige cykler hver gang.

  • #6   30. nov 2009 Ja de snyder , har en makker der kørte helt til italy sidste sommer , fordi der var en forhandler med meget billige mcer, da han kom derned var der en tom p plads.... ved ikke hvorfor de gør det , kan ikke helt regne den ud ..

  • #8   1. dec 2009 Jeg har også prøvet, at da jeg havde min hd til salg på e-bay. Dukkede den op på shout24. Til den ½ pris og en stakkel mand der var flyttet til england. Den stod så i Tyskland. Jeg skrev til sælgeren om at få den fjernet. Det hjalp ikke. Så skrev jeg at jeg havde overladt sagen til de tunge drenge. Så hjalp det. Den var fjernet dagen efter.
    Så pas på med billige cykler. Hvis noget ser ud til at være så billigt, at det er løgn. Så er det løgn. intet i verden er gratis.


Kommentér på:
fusk eller billigt

Annonce