{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god starter cykel..
  • #1   3. dec 2009 Startede på en cbr 600, dog en F2 fra 1991.

    Super starter mc, letkørt og tillidsvækkende i svingene. Og F4'eren er sikkert bedre endnu smiley


  • #2   3. dec 2009 oka:D for er sgu nok mest til honda:D

  • #3   3. dec 2009 Det kan jeg godt forstå smiley

    Har du overvejet at købe en billigere model at starte på? Der er mange begynderfejl man kan lave ved sin første mc, og så er det måske lidt ærgerligt at gøre det på en mc, hvor man enten ingen kasko har, eller skal give 10.000 i selvrisiko.


  • #4   3. dec 2009 hmm.. har jeg osse overvejet.. netop en cbr 600 F2 eller sådan:D

  • #5   3. dec 2009 Kommer også an på hvad man har, min første cykel jeg var glad for var en Suzuki gsx 600 F fra 1995, gav 35000 kr dengang i 2002, men lige nu kan man få en Suzuki GSX 750 F fra 07 til 60000 kr, syntes det er okay billigt, og en super gennemprøvet motor, og så er den ny.
    Suzuki GSR 600 er også meget til at betale.
    T


  • #6   3. dec 2009 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62892402
    Den er fin, og billig og ny og.... Jeg ville tage en med fuldkåbe, som denne
    (link fjernet)
    Du får flere heste, men GSR er mere teknisk, så der er både plus og minus.
    T


  • #7   3. dec 2009 For at sige det pænt, så var jeg ikke imponeret over Suzuki GSXF'eren. I forhold til F2 synes jeg ikke den er nogen konkurrence smiley

  • #8   3. dec 2009 Nej, men det er altså en rigtig god motorcykel, og hvis jeg skulle vælge mellem en suzuki fra 07 eller honda fra 96, til samme pris var jeg ikke i tvivl om at jeg ville tage Suzuki, jeg har næsten altid kørt suzuki, og vil sige kvaliteten er i top, i andre lande koster suzuki, det samme som honda osv, syntes det er en fint alternativ til det du søger.
    T


  • #9   3. dec 2009 jeg var så heller ikke i tvivl,hvis valget stod mellem en f4 og en gsxf, så tog jeg honda´n 10 ud af 10 gange

  • #10   3. dec 2009 Også hvis det var dobbeltpris, for samme type mc, når det var din første motorcykel??
    Jeg ville ikke, og hvis jeg fik mulighed for samme årgang pris, osv mellem honda og suzuki, ville jeg tage honda, de har et godt ry, men om det er bedre end suzuki ved jeg ikke, er meget tilfreds med suzuki kvalitet + deres teknik er hurtigere fremme.
    T


  • #11   3. dec 2009 Honda fremfor Suzuki, ingen tvivl der fra min side af smiley

  • #12   3. dec 2009 En honda 600 fra 07 koster billigst 100000 kr, så der er da 35000 kr forskel, og når det er hans første mc, vil jeg helt sikkert anbefale en Suzuki.
    T


  • #13   3. dec 2009 Mikkel C du ville altsp betale 33% mere for samme model cykel fordi der står Honda på den?
    T


  • #14   3. dec 2009 Altså med det navn du har taget dig... så må jeg sige at det forpligter jo lidt, så du skal nok ha' noget der kommer lidt hurtigt hen over stepperne... :o)

    En Kawa zx 6 r er også en fin cykel...


  • #15   3. dec 2009 Thomas L

    I følge statistikkerne, så holder en Honda også dobbelt så lang tid som andre motorcykel, og det siger jo også bare lidt, gør det ikke?

    Og ja, jeg vil sgu hellere betale for at få noget mere for pengene. Eller, jeg synes ihvertfald man får mere ud af penge ved at købe en Honda fremfor en Suzuki.

    Det er sgu ikke for sjov, at Honda ligger i det prisleje de gør. Tag en VFR400 f.eks., den koster fra 50.000 og op af, pga. det er bare er noget der spiller, og fordi det er en speciel cykel..

    Har god kontakt med Søborg MC, og kender folkene der arbejder der, og de vil bestemt heller ikke anbefale Suzuki fremfor noget Honda smiley


  • #16   3. dec 2009 hehe hjorth.. jah det er osse en super lækker cykel:D
    det er da en god tid at købe i:D de ligger lavt i pris lige nu


  • #17   3. dec 2009 altså er osse mest honda mand.. mine venner har prøvet lidt af hvert og de sys suzuki virker for "billig" i det.. sådan rystende og klaprene plastik agtig.. og har prøvet en F2'er sys den virker robust og sporty på den gode måde:D s

  • #18   3. dec 2009 ``I følge statistikkerne, så holder en Honda også dobbelt så lang tid som andre motorcykel``

    Har du evt. beviser for det?:)


  • #19   3. dec 2009 Jeg gi'r ikk en skid for at honda er bedre end de andre japanske mærker. Alle har lavet noget godt og noget skidt og hvad der er hvad kommer helt an på hvad føreren prioriterer..

  • #20   3. dec 2009 jeg skal ikke kunne sige om honda holder længere end suzuki,men når man snakker gsxf snakker vi altså oldgammelt teknik og stel
    og hvad med gensalgs værdien ??? den tror jeg altså er bedre på en honda cbr600 frem for en gsxf.....


  • #21   3. dec 2009 Højvang -

    Har jeg ikke, har jeg bare hørt fra mange MC-mekanikere efterhånden smiley


  • #22   3. dec 2009 honda er ikke bedre end suzuki som mærke!! det er ret opreklameret i dk..

    Men man kan heller ikke sammenligne en gsxf og en cbr med pris da det er 2 ret forskellige modeller..

    Jeg ville nok også vælge en lidt ældre cbr end en nyere gsxf til samme pris..

    med det sagt så er de gamle hondaer som feks cbr for høje i pris grundet den store opreklamering i dk..


  • #23   3. dec 2009 CBR bør retligt sammenlignes med GSXR og ikke GSXF. Jeg har ikke meget fidus til GSXF'erne, hvorimod GSXR'erne er hæderlige maskiner. I hvert fald fra K0-modellerne. Men så nærmer vi os vist også priser, der ligger over en F4 model.

  • #24   3. dec 2009 ha ha ha...

    Det sku' vel aldrig være Honda mekanikere? smiley

    Spøg til side... Tror "Suki'erne" har fået et lidt billigt ry herhjemme fordi de næsten altid er billigere end de andre japanere - og så er gensalgs værdien på dem ikke i top. Reinhardt laver tit slagtilbud på deres R modeller og det presser jo self prisen ned. Men bare vent... Man begynder at ane nogle af de samme tilbuds-tendenser hos f.eks. Kawa. Og lur mig om ikke også Honda hopper med på den bølge... "Over there" er Suzuki f.eks. et kæmpe hit hos rødderne der gerne vil køre lidt friskt til. Men Suzuki gør sig også rimeligt godt i AMA Superbike smiley Vil ønske jeg kunne sige det samme om det RIGTIGE superbike smiley


    Mit råd til dig... En Bandit. De er gennemprøvede, billige og kan bygges om så de bliver rigtig fede streetfightere! Der er TONSVIS af stumper til dem. Køb bare en med nogle km. hvis den er holdt standard og passet. Så er der også ekstra penge til at lave den til din egen og (i mine øjne) meget federe end en standard CBR f4 el. f2. De er sq ved at være lidt slidte at se på - selvom det ER en god MC. Ingen tvivl om det... Der er jo ikke mange af dem for ingenting!


  • #25   3. dec 2009 Tja tjo.. Cbr-f er vel en model imellem gsxf og gsxr??

    Ihvertfald i 92 havde suzuki ikke en model der kunne sammnlignes med en cbr..


  • #26   3. dec 2009 eller det havde de jo.. men ikke en gsxf.. det var vel nærmere en rf..

  • #27   3. dec 2009 For satan da mikkel, jeg er helt flad af grin over dine "statestikker" mage til ævl skal man da lede længe efter smiley

    Ved sku ikke om jeg vil anbefale en CBR F2, det er ved at være en gammel cykel efterhånden og prisen er alt for høj når man ser hvad man får. Desuden skal man nok se sig rigtigt godt for for at undgå at få en der er spolet tilbage i Km tælleren. egentligt sært som alle CBR 600 F2ere har gået omkring de 30.000km smiley

    En F4 er helt sikker en god cykel, men tror heller ikke på at den er væsentligt bedre end hvad Suzuki, Yamaha eller Kawasaki kan tilbyde, Har du overvejet FZ6, ER6, SV, GSR, Z750, der er vel ingen grund til at lægge sig fast på en model bare fordi det skal være en Honda?

    Men lige meget hvad du vælger, så se nøje på stand, få nogle beviser for service og Km stand, specielt hvis du vælger en CBR 600F2 smiley


  • #28   3. dec 2009 kan klart anbefale en cbr 600 f2. Er selv lige startet på sådan en i midten af november.

    Havde ellers været mere til suzuki gsx-f fra samme årgang. 94. Men efter jeg fik en go tur på begge var der INGEN tvivl fra min side. smiley

    gsx'en er oss klart en fin begynder maskine. Men jeg faldt for honda


  • #30   3. dec 2009 Eller en billig f3?? smiley hehe

Kommentér på:
god starter cykel..

Annonce