963 visninger
|
Oprettet:
Hvordan får man mest ud af afgiften {{forumTopicSubject}}
jeg har en sv 1000s k8 og vil af med den og hurtigt
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Hvis du vil af med den hurtigt, så find den billigste der er til salg, og sæt din pris 10% under.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 455
apr 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
2. Find ud af hvad du kan få for geden uden afgift.
3. Tjek markedet og evt. forhandlere om den kan sælges for mere end 1+2 eller noget tilsvarende.
4. Overvej at tage noget billigere i delvis bytte og så sælge det videre.
jun 2006
Følger: 74 Følgere: 72 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 567
Hvordan får man mest ud af afgiften