Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati Monster 900
  • #1   11. dec 2009 "Er der nogle ting man skal være obs på når man køber sådan en maskine?".

Det er en ducati jonas . Hvad tror du helt ærligt selv . smiley

• #2   11. dec 2009 aner det ikke? - hvorfor jeg spørger? smiley

• #3   11. dec 2009 jeg er totalt uvidende

• #4   11. dec 2009 Tjaa.. Elnettet kan godt være lidt tricky.. personligt ville jeg gå efter en fra ca. 97 og frem.. nok mest en med sprøjt, det er stabile motorcykler.

Tjek hvornår remme og lign er skiftet, ellers er det ikke særlig dyrt (400 kroner)
    Ellers er det bare at tjekke det sædvanlige, affjedring, bremser og lign at der ikke er noget der lækker, men det er det samme på alle motorcykler.

• #5   11. dec 2009 Fordi (-: (præsi)(dækmanden) stadig lever i den 80 tro, at ducati er noget der altid er i stykker... Gammel myte, ligesom at suzuki skulle være kawasaki og yahama underlegne...

• #6   11. dec 2009 Inden du tager den i brug, så tag kåbe og tank af. Skil alle stik ad og fyld dem med fedt (lithium-fedt mener jeg er det man skal bruge), så de skyr vand og fugt.

El-nettet er som sagt et evigt problem på Italienere, men så er det, svjv heller ikke værre.

• #7   11. dec 2009 Tore . Så du overhovedet min smiley !? .

Jeg lever skam ikke i en 80ér tro om at ducati går konstant i stykker .
    faktisk så aner jeg ikke en skid om ducati så jeg blander mig ikke andet end for sjov . og det virkede jo fint må man sige .

• #8   11. dec 2009 okay, tak for svarende! fandmer en fed maskine! Jeg skal ud og prøve om den er noget for mig, CBR 600eren sidder jeg ikke særligt godt på f.eks

• #9   11. dec 2009 De har ikke så mange heste? Rykker de alligevel?

• #10   11. dec 2009 Det er en lækker mc, rykker fint..

Som Shristian siger - se den godt igennem som du ville med enhver anden motorcykel der er 10 år gammel... Min erfaring er i hvert flad at de ikke går mere i stykker end andre motorcykler.. Og synes at de er en del federe selvom de mangler lidt hk end andre til samme pris
    Det eneste jeg vil tilføje udover det der allerede er sagt er at du bør tjekke om koblingsslaven er lidt utæt. Ned på knæ og kig eller føl efter. Det har jeg oplevet kan være et problem.

God jagt! Allan :o)

• #11   11. dec 2009 Tjek også lige hvornår der sidst er justeret ventiler, det koster lidt ekstra i forhold til en japaner. Mener også en model med sprøjt er at foretrække, og køb ikke under 900ccm.

• #12   11. dec 2009 Jeg havde en 750ss... Fandme en fed maskine! Utrolig flot(ifølge min mening), vellydende, gode svingegenskaber.....service var nemt at komme til selv, og rimelig fornuftig i reservedelspriser. Men............ I byen er den skide træls.. Koblingen er hård. Og den går noget ujævn ved langsom kø-kørsel. Og så var forsikringsprisen høj... Men det andet opvejede det... Indtil jeg fik min ural.... smiley

• #13   12. dec 2009 manne tak

• #14   12. dec 2009 jeg kan kun sige positive ting om 900 maskinen har haft et par stykker uden nogen problemer, og det køre superfedt og har kræfterne helt fra bunden af, så en 600 japaner plastic skøjter med 132 ram air hk har ikke en jordisk chance for at følge med på en snoet landevej smiley HK er bare et tal, det meget mere intressant og se hvordan de udvikler dem fra 2500 omdr og opad....

men jeg er nok meget rød..........

Kommentér på:
Ducati Monster 900

Annonce