1.114 visninger
|
Oprettet:
Ny racerbane {{forumTopicSubject}}
http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=815
Men det går nog også i vadsken som den i esbjerg
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 20 Svar: 250
mar 2004
Følger: 62 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.453
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
For os på sjælland er er der sku ingen hurtig genvej til Oslo..
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Sturup og knutten er tættere på for mig
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.178
Den omtalte bane er jo et Norskt projekt, så mon ikke man derfor kan regne med, at sansynligheden for, at den rent faktisk bliver til noget er en del højere end her i lille Danmark!
Ny racerbane