1.234 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

udstødning uden db killer i EU udstødning uden db killer i EU

hey drenge.
næste år skal jeg rundt i europa, på min første mc ferie.
turen går fra aalborg ned mod italien/garder søen, og vi kører igennem tyskland og østrig, indtil videre.

er der nogle der ved hvordan, politiet i de 3 lande har det med at køre uden DB-killer i potten?
mener jeg har hørt noget om at politiet i tyskland vist er ret emsige, når det drejer sig om mc der larmer, og hvis man blir stoppet så er det kontant afbetaling på bøden.
er der nogle der har lidt praktisk info omkring det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning uden db killer i EU
  • #2   13. dec 2009 jacob: tak for linket smiley jeg kan se det er lidt forskellige oplevelser, men det ville sku være træls at ferien blev ødelagt, fordi man blir stoppet.

• #3   13. dec 2009 og du skal også ha papirer med på dine sportspotter hvis det skal gå helt rigtig til (men de kører selv rundt og larmer) men hold jer langt væk fra nødsporet på motorvejene, hvis hansi og frits får jer i nødsporet skriver de en bong på 500 euro til betaling ved kasse 1 med det wuns..
    har selv prøvet at køre fra thy til toscana,,, meget fed tur.

• #5   14. dec 2009 lige en rettelse hvis jeg ikke tager fejl skal du have gul vest med når du køre i gennem tyskland .altså ikke på men med til at benytte i nødstilfælde.ret mig gerne hvis jeg tager fejl

• #6   14. dec 2009 Bare husk Rasmus: "It's not the ride, it's the rider" (;

Kommentér på:
udstødning uden db killer i EU

Annonce