852 visninger
|
Oprettet:
Den første tur i året.. {{forumTopicSubject}}
Hey, så har jeg lige været ude på årets første tur på Gixxeren. Den skulle løbes igang, men ellers var der intet (batteriet var fladt), synes faktisk den kørte bedre nu end sidst, men sådan er det måske altid den første dag.. ?
Lad os så få lidt flere plus grader!!
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 71
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 150
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 972
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
Jeg er ikke så pevet som andre..
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 23
Den første tur i året..