2.391 visninger
|
Oprettet:
ICON / BANDIT hjelme??? {{forumTopicSubject}}
Ville lige høre om der nogle som har, eller har haft kendskab til ICON hjelme?
kikkede lige på www.cyclegear.com og så man kunne købe nogle fede designs (på tilbud) til de 150 dollars, og det sku en go pris. Men på den anden side, vil jeg heller ik gå på kompromi med sikkkerheden. Og jo, jeg ved man ska købe Arai, men til sådanne priser, har man jo råd til at købe en hjelm til enhver situation:)
Og nu hvor vi er ved bedømmelser, hva så med BANDIT? Har kikket lidt på en Bandit Alien II Carbon.
Thanx...
philip
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
Syntes også det nogle fede hjelme. Men man skal trods alt også have dem på. Og så skal de jo være til at køre med... Har ik prøvet nogle af mærkerne, da der ik er så mangle forhandlere (hvorfor mon??), så godt med noget info.
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 18
Og korrekt, det var intet padding overhovedet i min hjelm, så komforten var i bund. Men min vens Bandit Street er faktisk helt udemærket. Bortset fra begrænset udsyn.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
Stik næsen ind forbi Ehlers PM i Valby. Han har Icon hjelme på lager.
sep 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 519
Der er også et fabrikat som hedder Simpson der laver hjelme som ligner Bandit.
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 133
(link fjernet)
Jeg har selv en Barracude Rxx3 og den sidder kanon. Dog ikke den mest støjsvage..
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 220
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.658
Man køber en bandit hjelm for designet og ikke komforten.
ville ønske de gjorde noget mere ud af dem, for det er da en mega fed hjelm, og så ligner de ikke alle de andre hjelme, hvilket jeg godt kan lide.
ICON / BANDIT hjelme???