1.522 visninger
|
Oprettet:
Så er man dedikeret !! {{forumTopicSubject}}
Det er snekaos på Fyn, og alligevel møder jeg 2 MCs...en ældre Suzuki GS...og en MZ....
Det kan man da kalde en MCist med hård på brystet...eller noget...
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.581
feb 2006
Følger: 36 Følgere: 10 MC-er: 16 Emner: 9 Svar: 267
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 13
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 210
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 210
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 13
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 68 Svar: 165
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 116
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
H vorfor f..... er der nogen der kører til Varde???
.... så kan man sgu da ikke komme ret meget længere væk.
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 695
Charlotte er du på flugt?
kommer du til staden igen?
øh hvorfor ikke, og tak for det!!::-))
go røv og hjul
Så er man dedikeret !!