{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

bjarne c
bjarne c
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

ZX9R {{forumTopicSubject}}

halløj, ville lige høre om nogen har gode erfaringer med ZX9R, har kig på en fra 1994 med 40k km, ved godt der kan være forskel på, hvordan den er kørt, men er det for mange km og er de dyre at renovere, vil gerne køre 3-4 år på den uden at skulle bruge autohjælp alt for mange gange, den lyder okey og kører godt koster 50k

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZX9R
  • #1   28. dec 2009 Hvis den er passet og ikke mishandlet er 40k km for den cykel ingenting og de er ikke dyre i dele.
    Jeg kører med den motor i min zxr og der har intet været med den og har haft den i i 3 år nu

MVH Simon J

• #2   28. dec 2009 Toppakningen er en svaghed på den motor. Og har den fået tæsk, vil den hoppe ud af 2. gear når du vrider håndtaget i bund.
    Sidstnævnte handler jo så om hvordan den er behandlet af tidligere ejere.

• bjarne c
    bjarne c Tilmeldt:
    maj 2008

#3   28. dec 2009 har en kammerat der havde samme problem med zzr 1100 angående 2. gear og den blev ikke mishandlet, han havde den fra ny, er gear kassen generelt problem ved kawa

• #4   28. dec 2009 Jeg har godt nok hverken haft problemer med min zxr 750 gearkasse med 56k km på bagen eller min zx9r gearkasse med knap 40k km på bagen

• #5   28. dec 2009 98-modellen blev fuldstændig fornyet og vejer kun 185 kilo. Den blev ikke grundlæggende ændret sidenhen. Dobbeltlygter kom til i år 2000, men motor m.v. er det samme. Budgettet er nok knebent til en 98'er men hvis du vil købe privat, kan kan der ikke være lang vej.

• #6   28. dec 2009 Har også haft den motor i en ZXR. Jeg nåede at køre 60k. km, og den eneste rep jeg havde var en ny toppakning, som jeg har hørt skulle være en svaghed på den motor, eller har jeg kun godt at sige.

• bjarne c
    bjarne c Tilmeldt:
    maj 2008

#7   29. dec 2009 tak for svarene, prøver lige om der kan forhandles om prisen

Kommentér på:
ZX9R

Annonce