{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køre kort
  • #1   19. mar 2006 er det så de samme Spørgsmål som til bil

  • #3   19. mar 2006 ifølge landsformanden for DKU (dansk køreskole union) skal du ikke have lige så mange timer igen.. skrev en mail og spurgte ham da jeg var i din situation..

    men så ringede jeg lidt rundt til de forskellige køreskoler.
    de sagde at det stod der ikk noget om ifølge deres papirer, selvom jeg ku sige i hva paragraf det stod i..
    -men nej ingen af dem ville gi mig rabat..

    dvs. du skal op til begge prøver men ifølge ham landsformanden, men du behøver ikke have det samme antal timer som ellers, da du har lettere ved at lære tingene anden gang. det var hva han sagde til mig..


  • #4   19. mar 2006 du skal kun have 8 køretimer når du tager MC kort + de 4 i "kravlegård"... Teorien er samme lovpakke og her kan du ikke spare noget, kun glæde dig over at du allerede er inde i "teori-sproget".

    smiley

    Så er det bare at komme igang.


Kommentér på:
køre kort

Annonce