764 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

R1 årgang 2000. R1 årgang 2000.

Hej,

Jeg overvejer at køre en tur til tyskland og se lidt nærmere på en R1. Den er fra år 2000 og har kørt ca 25000 km.

er der noget specielt jeg skal være opmærksom på?

Har den nogle specielle sygdomme der skal tjekkes efter?
Eller er det bare "Go for it" hvis den ellers kører fint?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1 årgang 2000.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   4. jan 2010 Gearkasse og knastkæde - ellers de samme ting som alle andre cykler.

Passer standen med kilometerantallet og lyder den fint - så er det bare gogo.

HUSK nu alle papirerne før du kører dernede fra!!!!! Lad dig ikke spise af med at de sendes bagefter...

• #2   4. jan 2010 PAS meget på med km.. det er jo en folkesport at fuske med kmn der nede.. den mc du der har kig på skulle have kørt i gennemsnit 2500km/år Det er lavt, så derfor vær kritisk.. meget kritisk..

• #3   4. jan 2010 den skal virke helt ny med de km, det man kan se er slidte fodhvilere, mange stenslag på dæk, og alm slitage.
    T

• #4   4. jan 2010 Hov.
    Også bremseskiver kan afsløre mc alder.
    Da eg købte min hayabusa, fik jeg at vide at 22000 km på 10 år ikke kunne lade sig gøre, men skiverne er 4,9mm fodhvilerene er ikke slidt lak, og selve standen er som ny , og hvis du har en servicebog der viser lidt pr år, så køb den.
    T

• #5   5. jan 2010 Skal du bruge den uden afgift? Ellers er de godt nok nede i pris herhjemme. Så en 2000'er her på galleriet i flot stand til 79000. Det får du ikke den fra tyskland til med dansk afgift.

Der er ikke noget du skal være mere opmærksom på ved den cykel end alle mulig andre - det er kvalitet - jeg er bestemt ikke mærkefanatiker, men jeg har lige haft en r1'er motor adskildt totalt, og det er virkelig bare kram - min har gået 35.000 og der er faktisk ikke brugsspor i den - men grundet en sprungen bagkæde der trak trækakslen skæv, skulle den lige hovedrenoveres. knastkæden havde ikke strukket sig en mm, rimelig fornuftigt på 35.000 km og ventilerne stod som de skulle.

Så bare få handlet hvis den står flot og lyder sund. Såfremt du ikke skal have afgift på den, ellers kan det ikke betale sig.

• #6   5. jan 2010 tænkte lige det samme som gert , hvis der skal afgift på kan det vist ikke gøres billigere end den der lige er oprettet som annonce, tror jeg

• #7   5. jan 2010 Regn med 55.000 i afgift som minimum. De er slet ikke med inde ved skat, i forhold til brugtpriserne i danmark lige pt.

• #8   5. jan 2010 Køb i DK, som Gert skriver kan afgiften næsten være lig eså stor som prisen på cykel med afgift. Undersøgte det da jeg skulle have bil i sommers, afgift ca 45.000kr bil i DK 32.000kr SÅ kontroler det grundigt

• #9   5. jan 2010 Med de priser vi har har hjemme pt ville jeg vælge at købe i DK. Andet kan ikke betale sig, vent på den rigtige dukker op. Det skulle mærkeligt være at der ikke dukker en op inden sommeren kommer..

• #10   5. jan 2010 Som de andre skriver så er prisen på den danske R1'tere alt alt for presset... (gæt om jeg har en til salg, dog en 99 ;o)) Min står lidt for højt i forhold til hvad der er realistisk, men jeg er heller ikke meget for at sælge når det kommer til stykket :o))

Man får sku meget sjov og hurtig cykel for pengene i sådan en.

• #11   5. jan 2010 Thomas: Stenslag på dæk???

• #12   5. jan 2010 Sorry sætter lige et komma ind, så er den hjemme. Godnat.

Kommentér på:
R1 årgang 2000.

Annonce