Samtaleanlæg Samtaleanlæg
Hejsa
Jeg har lige lidt spørgsmål angående samtaleanlæg til cyklen. Jeg har læst en del rundt omkring, men ville gerne have lidt mere hjælp til at bestemme mig og håber at i kan komme med anbefalinger.
Jeg har kigge på interphone, som jeg så hos Steven's mc:
http://stevensmcshop.dk/parts.php?part_id=44&type_id=1
til 899 pr. stk. Så har jeg også læst lidt om Cardo scala rider Q2, som har indbygget fm radio, som måske kunne være meget rart at have.
Jeg har tænkt mig at købe en gps i samme omgang. Det bliver vist Garmin 660 og vil derfor høre om der er noget der har erfaringer med samtale + gps og om der måske er andre samtaleanlæg jeg skal kigge på?
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.890
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Svar: 8
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 546
Mht radio er det ok. Dog ikke altid den går rigtig godt igennem. Husk at køvbe en støjsvag hjelm..
god fornøjelse
maj 2008
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 337
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 470
Kører med Mio GPS og HTC telefon.. (før Nokia)
Alt fra GPS til Cardo kører bare..
Alt GPS software på min HTC til cardo fungerer fint..
Dog havde jeg et problem med andet audio lyd fra mobilen til cardoen.. som jeg tror havde noget at gøre med den manglende A2DP funktionalitet i cardoen. Dog blev det løst ved at smide BT Audio-software fra http://www.davidmays.com/BTAudio/ på mobilen.. Nu kører alt audio igennem uden problemer.. Ikke verdens bedste lydkvalitet men funktionelt...
sep 2008
Det jeg utrolig godt kan lide ved Cardoen.. er at den kan have flere "samtidige" forbindelser.. dvs.. at den både kan have GPS og telefon connectet... og den kan finde ud af at skifte imellem dem.. Mener at det er op til 4 enheder den understøtter..
Mener ikke at Intercom kan det..
sep 2008
"""""" EN fin rettefunktion i sine indlæg kunne være RET nice.."""""
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 336
virker okay men taletid og musik tid er ikke 7 timer som skrevet snarere 3 timer, men går man på standby når man ikke har behov for at tale sammen er der tid til en tur til italien og hjem igen.
Sættet virker fint ved både GPS og telefon men er talen sat sammen med det andet sæt er dette prioriteret og GPS oplysninger fåe ikke.
Men alt i alt et godt sæt som jeg købte hos Masi til ca 3000 for to sæt
Samtaleanlæg