Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male på alu?
  • #1   9. jan 2010 rens alu´et godt og grundigt, evt. lige kør det over med en af de her grydesvampe med det grønne 3M væv og så en alm. kvalitetsgrunder.... Har jeg hvertfald fået til at virke.

• #2   9. jan 2010 det skal glasblæses først så bliver det godt smiley

• #3   9. jan 2010 bare husk på, at glasblæsning og for den sagsskyld alt andet blæsning ud over med luft, giver en ru overflade.......

• #4   9. jan 2010 Det er nogle fælge til en bil og alt den gamle maling er slebet af. Farve handleren sagde jeg ikke kunne få noget til at binde ordenligt på rå alu

• #6   9. jan 2010 Pt. findes der mere end 20.000 forskellige legeringer af alu, så det alenen er forméntlig ret afgørende for holdbarheden...

• #7   9. jan 2010 det kan godt være at ham malerhandelsfidusen ikke har noget fra dyrups der kan holde på alu, men hvis du tager til en rigtig maler og giver ham en plov for at bruse dem over med noget alufarvet lak, tror jeg du er godt hjulpet!!!

• #8   9. jan 2010 Jeg malede min bagsvinger sidste vinter med autolak. Det holder skam stadig rigtig godt. Så vist du selv skal male så køb noget 2 komponent autolak og en pistol og mal dem. Så skal det nok holde. Det skal selvfølgelig være gjort ordentlig rent og slebet let over med noget sandpapir.

• #10   9. jan 2010 ... skal det holde på alu, så skal det grundes med washprimer først, og derefter overlakeres, men spraylak er det ringeste maling der findes, så brug 2-k lak fra en autolakerer... jeg har malet i mere end 33 år , så jeg ved det....

Kommentér på:
Male på alu?

Annonce