{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.057 visninger | Oprettet:

Suzuki GSX600F vs. GSX750F {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Skal snart til at købe MC. Har kig på ovennævnte modeller. Så vidt jeg ved er der ikke det store forskel på dem, på nær en 10-12 HK.
Kan I hjælpe mig med fordele/ulemper og erfaringer på de 2 typer. Er stadig meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Det skal siges at jeg er nybegynder på mc, 25 år, 185 cm høj og 82 kg.
Alle erfaringer og meninger er velkomne.... Er på udkig efter en relativ ny (sort!) cykel, som har højst et par år på bagen, og max 15 til 20000 km...

MVH
SD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GSX600F vs. GSX750F
  • #1   20. mar 2006 tjek forsikringen, og se om det er en afgørende faktor?
    kan det godt være som nybegynder!


  • #2   20. mar 2006 Hej Søren!

    Jeg har en GSX600 F fra 98', det er der den "nye" model kommer ind, hvor 97' modellen og de ældre har en firekantet forlygte.

    Jeg er selv 187 i højden og vejer 81 kg så vi mider nok meget om hinanden i kropsbygning.

    Så vidt kan jeg sige at cyklen er en rigtig god og areodynamisk cykel, og rigtig sjov at køre på. Du kan give den al den gas den kan tage uden at være bange for at den letter forhjul. Hvis du vil lege med wheelie må du bruge koblingen.

    Jeg har ikke oplevet særlige ulemper, dog tændrør der koster 100 kr stykket smiley hehe... Jeg har lige lavet service på min og den kører perfekt, Suzuki har også nogle af de bedste gearkasser og det kan man også godt mærke når man er ude og køre.

    Jeg ville havde haft min i sort til at starte med men jeg har set at mine venners sorte suzukier bliver nærmest "matte" i det, de bliver meget hurtig beskridte og mister deres glans, så man skal pudse mere på en sort en, det skal man bare være klar over.