{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læderdragt der matcher?
  • #1   11. jan 2010 www.dragtdesigneren.dk

så får du det lige som du vil have det, og skrædder syet, og det koster ikke mere, end en almindelig mærkevare dragt.

• #4   12. jan 2010 Martin N:
    Vi laver eksempelvis også mange dragter, som ikke bærer et specifikt tema.

Et helt andet spørgsmål:
    Hvor tit skifter I andre hjelm?

Selv skifter jeg senest hver 4 sæson.

Mvh
    Thomas E

• #5   12. jan 2010 Kunne godt være jeg bare skulle finde en fed dragt istedet for en der matcher min nye bike. Takker for indput

• #6   12. jan 2010 Thomas - Dragtdesigneren. E --> Skifter hjelm efter hvert styrt, og så ringe som det går nu, bliver det til 2-3 gange om året...

Hvis jeg ellers kunne holde op med at ligge mig i gruset, ville jeg også MAX beholde den i 4 år... Forestiller mig en hjelm der er 4 år gammel må være temmelig udslit og ikke mindst lugte forfærdeligt at gnu...

• #7   12. jan 2010 Thomas J:
    Jeg tænker nu også på at alle materialer nedbrydes af solen samt ozon, ilt og alt det der ellers findes i den luft vi indånder. Så styrken i hjelmen må da også nedbrydes og det skulle da lige passe at hvis man en dag (gud forbyde det) får brug for hjelmen, så virker den ikke - så er det da nogle forbandet dårlige penge at spare.

Jeg skal ud og investere i en ny Schuberth hjelm igen i løbet af foråret - regner med at det bliver den nye S1-Pro.

Og jeg skal ikke til tyskland for at hente den - støt din lokale MC-pusher - så er han der også imorgen, når du bare skal bruge en lille skrue......

... det var et lille sidespring.

Henrik C:
    Jeg har tidligere skrevet et indlæg om valg af dragt - måske du kan bruge et par råd eller to:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=100508

Mvh
    Thomas E

Kommentér på:
læderdragt der matcher?

Annonce