680 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
læderdragt der matcher? læderdragt der matcher?
Findes der en læderdragt, der matcher honda cbr1000 rr tricolor. Den er rød,hvid,blå med guld farvede fælge. Der er et billed af en på min profil. Skal helst være 2 delt men al info er velkommen. Ved godt at dragtdesigneren er en mulighed men tænkte på andre mærker
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
så får du det lige som du vil have det, og skrædder syet, og det koster ikke mere, end en almindelig mærkevare dragt.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Vi laver eksempelvis også mange dragter, som ikke bærer et specifikt tema.
Et helt andet spørgsmål:
Hvor tit skifter I andre hjelm?
Selv skifter jeg senest hver 4 sæson.
Mvh
Thomas E
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 849
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Hvis jeg ellers kunne holde op med at ligge mig i gruset, ville jeg også MAX beholde den i 4 år... Forestiller mig en hjelm der er 4 år gammel må være temmelig udslit og ikke mindst lugte forfærdeligt at gnu...
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Jeg tænker nu også på at alle materialer nedbrydes af solen samt ozon, ilt og alt det der ellers findes i den luft vi indånder. Så styrken i hjelmen må da også nedbrydes og det skulle da lige passe at hvis man en dag (gud forbyde det) får brug for hjelmen, så virker den ikke - så er det da nogle forbandet dårlige penge at spare.
Jeg skal ud og investere i en ny Schuberth hjelm igen i løbet af foråret - regner med at det bliver den nye S1-Pro.
Og jeg skal ikke til tyskland for at hente den - støt din lokale MC-pusher - så er han der også imorgen, når du bare skal bruge en lille skrue......
... det var et lille sidespring.
Henrik C:
Jeg har tidligere skrevet et indlæg om valg af dragt - måske du kan bruge et par råd eller to:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=100508
Mvh
Thomas E
læderdragt der matcher?