681 visninger
|
Oprettet:
læderdragt der matcher? {{forumTopicSubject}}
Findes der en læderdragt, der matcher honda cbr1000 rr tricolor. Den er rød,hvid,blå med guld farvede fælge. Der er et billed af en på min profil. Skal helst være 2 delt men al info er velkommen. Ved godt at dragtdesigneren er en mulighed men tænkte på andre mærker
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.583
så får du det lige som du vil have det, og skrædder syet, og det koster ikke mere, end en almindelig mærkevare dragt.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Vi laver eksempelvis også mange dragter, som ikke bærer et specifikt tema.
Et helt andet spørgsmål:
Hvor tit skifter I andre hjelm?
Selv skifter jeg senest hver 4 sæson.
Mvh
Thomas E
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 849
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Hvis jeg ellers kunne holde op med at ligge mig i gruset, ville jeg også MAX beholde den i 4 år... Forestiller mig en hjelm der er 4 år gammel må være temmelig udslit og ikke mindst lugte forfærdeligt at gnu...
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Jeg tænker nu også på at alle materialer nedbrydes af solen samt ozon, ilt og alt det der ellers findes i den luft vi indånder. Så styrken i hjelmen må da også nedbrydes og det skulle da lige passe at hvis man en dag (gud forbyde det) får brug for hjelmen, så virker den ikke - så er det da nogle forbandet dårlige penge at spare.
Jeg skal ud og investere i en ny Schuberth hjelm igen i løbet af foråret - regner med at det bliver den nye S1-Pro.
Og jeg skal ikke til tyskland for at hente den - støt din lokale MC-pusher - så er han der også imorgen, når du bare skal bruge en lille skrue......
... det var et lille sidespring.
Henrik C:
Jeg har tidligere skrevet et indlæg om valg af dragt - måske du kan bruge et par råd eller to:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=100508
Mvh
Thomas E
læderdragt der matcher?