Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motocross sjælland lyngby
  • #1   12. jan 2010 Kan ikke finde noget om hvor den skulle ligge... Og kan heller ikke lige finde den på Google Eart.. Så hvor er den?

... er den da bare til fri afbenyttelse - siden du skriver sådan ?

• #2   12. jan 2010 Uha. Den bane er meget omdiskuteret. Som det har været, blev der i tidernes morgen bare kørt på den. Men så kom der en masse klager for støjen, og så blev det meget begrænset hvor meget man måtte køre på den.
    Lige pt er den vidst helt lukket, bla. fordi der var nogen der bare tog forbi og kørte på den som de ville.

• #4   12. jan 2010 Ja det er/var vel også knallertklubben fra ungdomsskolen der brugte den, eller hur?

• #5   12. jan 2010 Hejsa, jeg bor 400 meter fra den og i sidste måned var de ude og sætte hegn op der hvor man kan holde ud til lundtoftegårdsvej. Til jer der søger på google earth så ligger den lige ud til motorvejen smiley

Der er tit folk der benytter sig af den i weekenden med ATV's og crossere men efter hegnet er kommet op har jeg ikke set folk på banen smiley

• #7   12. jan 2010 som skrevet er det en lidt lille bane men kunne der måske laves om på! har godt set der er kommet hegn op men hvad jeg har fået afvide bliver den brugt til cross af en ungdoms skolen. og før blev den også brugt af andre der bare kom.

banen ligger lige her: rævehøjvej 34, 2800 hvis du bruger google maps.

grunden til jeg genre ville finde nogle nogle der ville være med til at bruge den er fordi jeg meget gerne ville køre cross igen men har kun en mc og ingen bil så har ikke mulighed for at flytte crosseren derfor er min eneste mulighed at begynde at bruge den. eller finde en der vil være med til at dele udgifter ved at flytte crossere!

• #8   12. jan 2010 Er det ikke bare at praje en 8-personers taxa og så ind bagi med svinet? (Det sagde hun også igår...)

Ellers www.lejetlig.dk

Held og lykke smiley

Mvh Mathias

• #9   12. jan 2010 Kristian F: Bare husk du kan løbe ind i problemer fordi der er mange der har brokket sig over støjen. Har boet i Rævehøjparken lige på den anden side af motorvejen. Og det er de færreste der var enig med mig i, at det var en fed lyd.

• #10   12. jan 2010 hehe mathias.. joo men bliver lidt dyrt i længden jo.. smiley og jeg er en fattig studerende.. smiley så ville sgu gerne have nogle at dele udgifter med!

jesper: kan godt høre det måske vil give nogle problemer med naboer som man skal have undersøgt først..min første problemer er dog at finde nogle at køre med..ville også helst køre på en rigtig bane men bliver nød til at finde en at dele udgifter med smiley

• #12   12. jan 2010 hehe god historie!! smiley

ja kunne sgu være fedt at få gang i banen..ville meget gerne prøve at få noget op og stå hvis jeg kunne finde nogle stykker der ville være med til at begynde at køre på den!

• #13   12. jan 2010 Hvis banen kommer op igen er jeg frisk smiley

• #14   12. jan 2010 det lyder sgu godt kasper.. hvis vi så lige kunne finde et par sytkker mere så ville det da være helt perfekt.. kunne sgu være sjovt at få banen op igen!

• #16   12. jan 2010 hmm nej kan godt se der måske ikke er så stor chance for at få lov at bruge banen.. smiley men er ved at prøve at ringe rundt og høre for mulighederne.

ville nu også helt kunne tage til amager eller slangerup er der bare lige transport udgifter.

• #17   12. jan 2010 Jeg er frisk nok på at køre en tur der over når vejret er blevet bedre... Lyder jo til der aligevel ingen der bruger banen og det er jo synd og skam... Og lidt musik fra min 4t'er er der sgu ingen der er døde af smiley

Det værste der kan ske er jo at politiet kommer og de er jo trods alt til at tale med... Det er jo ikke en skov vi ligger og smadre...

• #18   12. jan 2010 det lyder sgu godt.. håber vi kunne få lov at bruge banen så vi ikke skulle snakke med politiet.. folk skal bare holde op med alt det brok! er jo en dejlig lyd og de bor jo alligevel lige ved motorvejen.

• #19   12. jan 2010 P.s hehe.... ang. det skilt som er blevet opsat dernede - som skulle holde os væk.... hva har de egenlig tænkt sig at gøre ved dem som er ordblinde ? smiley

• #20   12. jan 2010 Kristian: Ja, men lyden fra banen overdøver motorvejen... Men håber det lykkedes for dig. For kender mange derude der ikke bryder sig om "larmen" :o)

• #21   12. jan 2010 Altså, der er ikke bare et skilt der er kommet et stort hegn så man ikke kan komme til at sætte crosseren over på banen smiley

• #22   12. jan 2010 jaa men det er vist ikke noget problem at fine et lille hul i hækken.. det er ikke hele vejen der er hegn rundt..

har faktisk ikke set skiltet endnu..må lige tage en tur forbi og kigge på det snart..ved den blev brugt af folk der bare kom så sent som i sommers og ved ungdoms skolen har ret til at bruge den 2 gange om ugen..kunne være man kunne få lov at bruge den sammen med eller efter dem.

• Noël J
    Noël J Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #23   6. maj 2013 Hej ved godt det er en gammel tråd men banen er vist lige blevet renoveret

og der køre nogen Med Respekt på at de skal stop vis folk syns de larmer
    og det er vist nok også en gang om måneden de køre

Og der plager at være stort publikum der kigger til

men lige får at få det på det rene banen er ejet af Kbh kommune som lader Lyngby/taarbæks skole bruge den

der var så nogen klager med støj hvilket blev klaret med at dæmpe maskinerne og køre når der var meget trafik på motor vejen

jeg mener at grunde skal bruges til en Luft vejs bane til en monarail der går fra lyngby til Glostrup

vis du vælger at køre på banen afligevel så husk din forsikring dækker ikke
    og lad vær med at køre for lang tid på banen af gangen og sørg for at din maskine ikke larmer og snak endelig med dem der kommer og kigger og luk lågen efter dig og tænk på sikkerheden omkring dig

• #24   16. dec 2013 Hvis der er nogen der stadig følger tråden kan jeg melde at min bror og jeg er begyndt at køre pitbike der. Vi kører der idag fra 11 til 16 hvis der er andre der er friske

Kommentér på:
motocross sjælland lyngby

Annonce