1.333 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Køb af Honda CBR600 F2, HJÆLP! Køb af Honda CBR600 F2, HJÆLP!
Hej.
Jeg skal ud og se på e Honda CBR 600 F2 i morgen lørdag. Jeg ved godt at årstiden og vejret er noget møg, men prisen er meget fornuftig så jeg bliver nødt til at se den.
Hvad skal man være opmærksom på når man skal købe sådan en motorcykel (jeg er førstegangskøber)?
Er det en meget dum ide at købe den hvis man ikke prøver den inden køb, og alt andet ellers virker perfekt (hvordan kan man tjekke gear og kobling osv..)?
Hvordan tjekker man cyklen for pant?
Er der et sted man kan udprinte en købskontrakt?
Osv, osv...
På forhånd tak!
- Michael
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 43 Svar: 2.076
cbr 600 f2 er en rigtig fin begynder cykel. du skal bare høre efter om knastkæde rasler. hvis den gør det skal den og strammer skiftes. men ellers der ude over er der ikke de helt store problemer mede den.
husk at mærke om skriver er slitte og og kromrørs lejer og dæk og kædekit er det
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 43 Svar: 2.076
http://www.bilbasen.dk/bilbogen/checkpant.htm
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
CBR 600 F2 (stel nr. starter med pc25...)
Svagheder: knastkædestrammer (knastkæde skraller på kold motor), ensretteren kan også smutte på dem.
og ja du må jo bare i det rigtige tøj også ud og trille en tur på den... salt kan vaskes af...
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 25
Er der andet man skal være opmærksom på?
Er der er både man kan tjekke gear / kobling uden at køre på den? Tænker på om man kan sætte den på fød og skifte gear i tomgang og se om den går ordenligt i gear?
okt 2006
Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 80 Svar: 1.628
Køb af Honda CBR600 F2, HJÆLP!