{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af Hypercharger på dragstar
  • #1   19. jan 2010 Jeg kender INTET til Hyperchargere; men ville det ikke også være en ide/mulighed bare at smide en 1100-motor (eller hvad den største motor i rækken nu er) på... er det ikke nemmere/hurtigere/billigere?

• #2   19. jan 2010 Du kan sætte hypercharger på sammen med et luftfilter der er magen til det normale, så behøver du ikke foretage yderligere.

hvis du skal have hele pakken, skal du også have poercommander og f.eks. KN filter i. I det tilfælde skal cyklen på testbænken og køres ind..

• #3   19. jan 2010 Nu er det sådan at en Drag ikke er med indsprøjtning - så den skal ikke have en powercommander - med et jet-kit eller bare normale dyser og dens standart nåle.
    Hvad angår hyper-chager - så ser den ud af mere end den fungere.
    Der er andre filterkasser som er bedre - og som også ser godt ud.
    Den cykel er meget svært (umulig) at få til at fungere ordenligt med den på - så jeg vil forslå en filterkasser den konstandt er åben med et K&n filter.
    High Way Hawk har et fra K&N - det samme type som man kan få fra K&N til Harley-Davidson. Det er også langt billigere og det fungere rigtigt fint.
    Ser det på bal. theis fra min venne liste.
    Thunder-biker laver også et kit (bare dyre) og Kurakyn (som bla. laver hyperchager) laver også et andet filter som fungere bedre end hypercharger.
    Den ser ond ud og er i super kvalitet - men det er skod performance mæssigt. Så ved du det.
    Du behøves ikke tage mine ord for gode vare - du skal bare vide at det er ikke den første Drag star jeg har makket med og jeg har efterhånden være en del filterkasser og K&N kit igenne til dem.

Held & lykke. :O)

• #5   19. jan 2010 Hej igen

Det ligger sådan at jeg behøver ikk få noget ud a det.. altså HK mæssigt.. men syntes bare det ser mega ondt ud med sådan et ¨på

• #7   19. jan 2010 Ole J: Fordi det er lidt lige som "Kejserens nye klæder". Jeg gad bare ikke have noget på der koster kassen, ser godt ud og ond osv. men får din mc til at køre ringe end før. Længere er den bare ikke.

• #8   19. jan 2010 Ok... det sku en fair pris.. har du link til den..???

• #9   19. jan 2010 Og en søgning under den på forum - så kan du se at der er andre ed mig der siger det samme. Det kommer til at rykke/hugge og køre tvært.

• #10   19. jan 2010 Fenrik... kommer den til at køre ringere end før??? Forstår jeg ikk... Vil da mene det ville blive lidt bedre.. eller ihvertfal det samme

• #11   19. jan 2010 sorry.. fenris.. mente jeg self... smiley

• #12   19. jan 2010 det er fordi dens indsugning virker på varkum og dermed kan du ikke sørge for at sidevind, vindblæs og fugt ikke får et stor betydning på dens køreevner. Når du acc. er det ikke et problem for så yder din motor og får bein nok - men ved jævn kørsel.
    Var de indsugninglapper styret mekanisk kunne det fungere fint - men da de er styret af karburatoren varkum kommer til at fungere af lort til.
    Men monter den og find ud af det. :OP *LOL*
    Det er lidt som en blodine med dobbelt D - ser godt ud - men hun fungere ikke (oven i)

• #13   20. jan 2010 Fenris,

Sorry, jeg havde ikke tænkt på at der ikke er sprøjt på en Dragstar...

Jeg har ikke hørt om de negative effekter du nævner.

• #14   20. jan 2010 .... men almindelig vektor-regning viser vel, at en sidevind på et par sekundmeter ikke har nogen nævneværdig indflydelse på en generel fartvind på 60-80-800 km/t?

• #15   20. jan 2010 se evt min drag star, jeg har selv monteret det, den er med et kn luftfilter.. der var større dyser med i sættet.. og ja den skulle omdyses.. ellers kunne den ikke kører.. men meget nemt at skifte hvis man er lidt fingernem...

• #16   20. jan 2010 KJ: Og den sammenligning kan du så ikke bruge til en S...
    Da det ikke er en hypercharger du har på din mc. Men en af deres andre filterkasser - som er ok. :O)
    Og skal du virkeligt have noget ud af den - så af med det milijø-system.

Og når man så er igang - så skal du nok tjekke dens indsugningsgummi studser. De er næsten altid færdige nrå ens cykler er få år gamle.
    De er fordi japanerne er lidt nærige og bruge gummi og ikke alu.
    Alle de Drag stars jeg har pillet ved har fået dem skiftet og det samme gælder med XV 535 osv.

• #17   20. jan 2010 Og de 2 filterekasser fungere ikke på samme måde. Den du har på din er konstandt - og ikke styret af varkum. Det er "bare2 en åben filter kasse med et åben filter (K&N) så din motor kan ånde bedre.

Kommentér på:
montering af Hypercharger på dragstar

Annonce