959 visninger
|
Oprettet:
PRoblemer med Ural M72 {{forumTopicSubject}}
Hej jeg vil høre om der er nogle her inde der kan hjælpe mig med af svare på et problem jeg er løbet ind i med min motorcykel.
Jeg har som sagt en Ural M72, og efter jeg har kørt den varm så oplever jeg tit det problem af når jeg skifter gier, så er det som om den bremser et kort øjeblik, sådan så der kommer en hyl fra dækket som om man bremser hårdt op. Det er ikke videre betrykkende. Så kunne være nogle her inde vidste lige præcis hvad det kunne være.
Håber der er noget hjælp.
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.682
skal jo så også siges at hvis du kører den meget hårdt, kan det give de omtalte lyde fra en blokering hver gang du skifter gear. dette skyldes du ikke rammer de rigtige omdr.
så kører du den hårdt eller tøffer du?
jul 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
Men ellers normalt tøffer jeg bare, har hørt sådan en har det bedst med af ligge på omkring 80 ca?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Lykkes det ikke, så juster evt. dit koblingskabel. Du skal sikre dig, at dyret virkelig kobler fuldt ud. Det gør du vet at justere dit kabel, så lige nøjagtigt har frigang (2-3 mm), når koblingen ikke er trukket. Der skal være frigang, ellers risikerer du, at dyret ikke er fuldt tilkoblet - med en brændt kobling til følge
jul 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
PRoblemer med Ural M72