{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Kenneth A
Kenneth A
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

PRoblemer med Ural M72 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil høre om der er nogle her inde der kan hjælpe mig med af svare på et problem jeg er løbet ind i med min motorcykel.

Jeg har som sagt en Ural M72, og efter jeg har kørt den varm så oplever jeg tit det problem af når jeg skifter gier, så er det som om den bremser et kort øjeblik, sådan så der kommer en hyl fra dækket som om man bremser hårdt op. Det er ikke videre betrykkende. Så kunne være nogle her inde vidste lige præcis hvad det kunne være.

Håber der er noget hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PRoblemer med Ural M72
  • #1   20. jan 2010 enten har du et problem i gearkassen... eller også har den svært ved at koble ud.... hvordan opfører den sig når du sætter den i første gear med koblingen trukket?

skal jo så også siges at hvis du kører den meget hårdt, kan det give de omtalte lyde fra en blokering hver gang du skifter gear. dette skyldes du ikke rammer de rigtige omdr.

så kører du den hårdt eller tøffer du?

• Kenneth A
    Kenneth A Tilmeldt:
    jul 2009

#2   20. jan 2010 Nå så det kan godt skyldes hvis jeg giver denfor meget gas i kablet, sidst jeg havde været ude for det havde den været ude og kører på motorvej, så kan godt være den har haft det for hårdt der?

Men ellers normalt tøffer jeg bare, har hørt sådan en har det bedst med af ligge på omkring 80 ca?

• #3   21. jan 2010 Sådan en svend har jo et meget stift kardantræk uden nogen form for trækreduktion på baghjulet. Det betyder, at rammer du ikke rigtigt med omdr. fra 1-2 og nok fra 2-3, kan du opleve motorbremsning ved indkobling. På stive kolde dæk og kolde veje med skidt greb, kan dette opleves som småblokeringer. Prøv ved næste tur at give noger gas ved gearskift inden du slipper koblingen. Så skulle den gerne bare trække uden de små motorbremsninger.

Lykkes det ikke, så juster evt. dit koblingskabel. Du skal sikre dig, at dyret virkelig kobler fuldt ud. Det gør du vet at justere dit kabel, så lige nøjagtigt har frigang (2-3 mm), når koblingen ikke er trukket. Der skal være frigang, ellers risikerer du, at dyret ikke er fuldt tilkoblet - med en brændt kobling til følge

• Kenneth A
    Kenneth A Tilmeldt:
    jul 2009

#4   21. jan 2010 Det er noget jeg må undersøge når tiden igen er ved af tage til, så vi kan komme ud og kører igen. Men jeg er glad for den info, så ved jeg ihvertfalde hvad jeg skal tage højde for og hvad jeg evt lige skal tjekke. 1000 tak.

Kommentér på:
PRoblemer med Ural M72

Annonce