10.686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Forkromning Forkromning

Har nogle forskellige dele til mine mc´ere som trænger til at blive forkromet om, findes der steder hvor man kan få det gjort i nordjylland eller bare en adresse på et sted hvor det bliver gjort ordentligt og til en ok pris, så må i gerne skrive det her.

Mvh. Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkromning
  • #1   23. jan 2010 der ligger en ude i skalborg

det var der jeg fik det gjodt da jeg kørte yamaha 4 gear.

og de laver et fint arbejde

Aalborg Chrom ApS
    Hjortevej 13
    9200 Aalborg SV
    Kategori: Overfladebehandling Tlf.: 9818 0577
    Fax: 9818 0017

• Peter F
    Peter F Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #2   23. jan 2010 Har ikke erfaring med nogen virksomheder der på markedet nu. Min erfaring fra tidligere er dog at jo pænere emner du afleverer til forkromning, jo bedre resultat. Det jeg mener er at slibearbejdet er det der tager længst tid og er det der typisk bliver gået lettest hen over. Derfor er du mere sikker på en pænt resultat hvis du selv kan sørge for at overfladen er pæn og fri for ridser. Mvh. Peter

• #3   23. jan 2010 Firmaet i Skalborg laver et rigtigt fint arbejde til reelle penge, men kræver tålmodighed at vente på at få sine ting retur. Så et godt råd er, at komme afsted hurtigst muligt.
    ;O)

• #5   23. jan 2010 Belsi, der er også brønderslev industri lakering, det er lidt tættere på dig

• #6   24. jan 2010 lige et godt råd...

Hvis de skal have det billigt, så foreslå at slib selv. Du kan spare MAAAANGE penge. og det er da tåbeligt at betale timeløn for noget der er let at gøre selv.

Jeg fik på den måde prisen ned på en plov for 2 fælge, 2 komplette udstødningsrør og to bæreposer fyldt med større og mindre dele

• #7   17. feb 2010 kan man godt forkrome mellem rør til mc selvom de er brugte??? har en gut der siger at efter de er brugt sviner det for meget og derfor ikke kan forcromes igen

• #8   17. feb 2010 jo jo man kan godt gøre det igen

• #9   13. okt 2010 www.nitocustom.dk

• Pops m
    Pops m Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3
    #10   6. dec 2010 Nicolai C.. hvor kunne man få det gjor så billigt?

• #11   7. dec 2010 Odense Galvano...

Men du skal være tålmodig smiley

• #12   9. apr 2013 Hej

Min husalf har købt en oldtimer Honda CB 650 Nighthawk fra 1985. En USA model. Originale udstødningsrør og potter findes ikke mere. De er lettere medtagne af tidens tand. Der er rust i cromen på både rør og potter. Ved I om mine rør og potter kan omforkromes, når der er sod indvendig. Vi bor på Sjælland

Kommentér på:
Forkromning

Annonce