{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp....
  • #1   22. mar 2006 kommer vel an på hvor mange penge du vil lægge i det, men en zzr1100 el cbr1100bb er vel ik det ringeste at købe

• #2   22. mar 2006 Aprilia Futura. 1000 cc. V2 sportstourer. Dejligt design, hvor sidetaskerne, når de er monterede, passer ind i designet. Kan købes billigt hos mange forhandlere, man får rigtig meget for pengene i den cykel.

/Allan

• #3   22. mar 2006 Det skal selvfølgelig være en 4-takter....

• #4   22. mar 2006 haha 4takter smiley
    Du får ikke andet i den klasse smiley

Well hvor mange penge har du? Det er afgørende for hvad der kan anbefales jo!

• #5   22. mar 2006 ZX9R som du skriver i din profil, er en god sportstourer. så er der en CBR1000, godt nok lidt ældre men virker stadig.. R1, ZX10R og alle de andre nye 1000 Ccm, er jo alle lavet som rene sports cykler, der er ikke meget touring over en r1 eller zx10r smiley

• #6   22. mar 2006 Det er heller ikke touring over en cbr1000. Den er jo tung som en færge!
    En zx9r gør det væsentligt bedre!

men kom med et pengeudspil, så vi ved hvad prisklasse vi går efter!

• #7   22. mar 2006 JA zx9r er en udemærket cykel... men nu ligger det sådan at kæresten ko også vil med... der er det jo nok ikke den bedste cykel at køre på... men der imod er zzr 1100 nok et godt bud... jeg ca 100K at gøre godt med...

• #8   22. mar 2006 ja no offence. Men for satan sådan en cbr1000 er et skrummel at køre hvis man sammenligner med noget der er bare lidt nyere i samme ccm klasse!
    RF900 er lidt lettere, men er også en færge smiley Glememr aldrig da jeg havde kørt TL´er 2 mdr og så prøvede min makkers RF900. Damn mand, sådan huskede jeg ikke min RF´er da jeg selv havde en!

Synes zx9r gør det godt omend den er en smule tung også, men det kommer an på årgangen! De nyere er der intet ondt at sige om

• #9   22. mar 2006 Jeg kan kun anbefale en blackbird da jeg selv har haft en. De er lidt dyrer men de første årgange er ved at være nede i pris.

• #10   22. mar 2006 Jeg har også tænkt på zx7r men så tror jeg det er bedre med en zx9r......

• #11   22. mar 2006 til 100k vil jeg holde mig langt fra cbr og zzr!
    Fordi de er kendt som touring cykler er det altså ikek ensbetydende med at din dame vil befinde sig bedre på dem end på fx en zx9´er!
    Dertil vil du have en del sværre ved at tumle netop de to cykler med damen bagpå hvis du fx sammenligner med en sv1000, der også kunen være et bud
    Der er MEGET i den prisklasse. Så mit råd er at glemme både zzr og cbr!

Gå efter noget SV1000, ZX9, Tuono. Du får med disse en sjovere maskine, hvor du nemt kan have damen bagpå!´Samtidig kan du selv have sjov på den! En zzr elelr cbr er ikek lige det sjoveste på et par snoede veje! og både SV og zx ligger mindst ligeså stabilt på motorvej som både zzr og cbr!
    Ligeledes får du en maskine der er 10 gange nemmere fx i myldertrafik i en storby!

• #12   22. mar 2006 http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4397 der er en 7´ér til salg her på galleriet..

• #13   22. mar 2006 ZX9R som tidligere nævnt er slet ikke et dårligt bud. Man sidder rimelig ok bagpå også. Kørestillingen er ikke ekstrem, så man kan sagtens køre touring på den, og motoren er rigelig stærk til hurtige motorvejsetaper.
    CBR1000 SC24
    VFR750/800
    ZZR1100
    RF900
    YZF1000 Thunderace
    Det er alle rimelig 4 cyl maskiner som nok skal opfylde nogle af dine krav.
    Falco, Firestorm, SV1000 eller en nyere Triumph ville også være et godt bud.
    Tør du være lidt anderledes er der Cagiva Navigator 1000 og Yamaha TDM900. De er begge supergode til touring med 2, og kan også godt lide at komme ud på en vej med masser af sving...

Du må ud og se på nogle forskellige MC'er, og når du har indskrænket dine søgemuligheder, er det lettere at få råd om en bestemt maskine/model.

/
    Jesper

• #14   22. mar 2006 Drenge i har jo totalt mistet jordforbindelsen her ;o)

Næh - Snup du dig en XJ 900 S Diversion, så bliver din kone/kæreste så vild med at køre MC, at hun giver dig lov til at købe en maskine mere smiley

Og i skal ikke kalde maskiner over 220 kg for færger >.<

Mit bud vil være en RF900 - Nice maskine, der lugter mere af sport end touring!

/Anders

• #15   22. mar 2006 Morten H

Altså, når du arbejder på Vestas, så ved du også at alt her i livet drejer sig om vindmodstand,, smiley

Så snup en ægte sport-touer som Hayabusa'en og se bort fra at den er en 1300 i stedet for en 1000 ccm

• #16   22. mar 2006 Jeg holder på at YZF R 1000 thunderace er et godt bud..du kan anskaffe en til ca 110.000 kr.. der er masser af træk i sådan en bandit, og den har en virkelig god kørerstilling,,, :-))

• #17   22. mar 2006 Min 1100f er` er til salg

• #18   22. mar 2006 Har selv haft cbr1000 f, og ejer nu sv1000s. Mit bud er en sv...
    OG det med at køre langt på den er ikke noget problem, kæresten sad bagpå til Hoilland og tilbage igen. Ingen problemer. Hun kan faktisk bedre lide at sidde på sv da hun kan følge med i trafikken. Det kunne hun ikke rigtig på cbr. Specielt da hun fik at vide at hun ikke skulle læne sig til siden for at følge med i trafikken.
    mht til zx9, jeg er 183, og sidder ad helvede til på den, udskæringen i tanken passe lige nøjatig ikke, så den ligge midt på låret på den lange led.... Havde selv kig på den inden jeg købte sv...
    held og lykke med din søgen, men tag ud og prøv nogen m,askiner, så bliver stopper din tvivl. Og hvis det er ultra vigtigt at konen skal kunne lide den, så tag hende med, og lad hende prøve at sidde bagpå

• #19   23. mar 2006 Da jeg er meget glad for kawasaki og honda tror jeg det bliver en af dem.... hvis vi nu tager honda CBR 1000F hvor gammel må den maks værer?? hvor nå har den kørt for langt??? Hvad med en kawa zx10????

Kommentér på:
Hjælp....

Annonce