{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.535 visninger | Oprettet:

stig c
stig c
Tilmeldt:
29. apr 2005
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14

Hyosung gv 650 {{forumTopicSubject}}

Hej, er netop vendt hjem fra 1 måned i usa. Boede hos en kammerat derovre som har en hyosung magen til, vi brugte den daglig når vi skulle noget skøønt. men tilbage til spørgsmålet. Jeg er faktisk brændt lidt varm på en sådan hyosung, og har været inde og kigge priser. Er der nogen der ved om der er forskel på 2007 udgaven fremfor 2009/2010 udgaven. Kan da godt se forskellen på prisen selvom 2007´eren ikke har gået over 1000 km. ?? ellers andet i kan tilføje om hyosungen?? i Usa er den faktisk vandvittig populær fåes også i en 1100 udgave..

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung gv 650
  • #1   25. jan 2010 Tag ind til en forhandler, de er til at snakke med, prøveture ingen problemer, der ligger en ovre i vestjylland han sælger godt af dem! Tror det er en ok maskine, men ville ikke købe en ældre end 2009, da der hele tiden kommer opgraderinger på finish og kvalitet af de komponenter der bruges, skandinaverne er lidt hårdere ved deres cykler end de troede nede i Korea.

  • #2   25. jan 2010 da jeg skulle have cykel sidste år kiggede jeg meget på sådan en maskine. men må indrømme at efter jeg fik kig på min dejlige sv i syntes jeg slet ikk at den hyosung er noget værd. Syntes at finish og kvalitet er skidt på den.. men det er jo smag og behag.,.. men ja hanning mc lige uden for skjern de har forhandling a hyosung og han er til at snakke med.. så bare afsted:)

  • #3   25. jan 2010 Hej Ka ikke se på din profil hvor i landet du er fra.Men det er en rigtig go ide at ta ud til Hanning mc,Han er forhandler af Hyosung,og er en rigtig hyggelig fætter,har altid go tid til en snak.Gert

  • #4   25. jan 2010 Nej, den fåes ikke som 1100 heller ikke i USA. GV er kun lavet som 125, 250 og 650ccm modeller.

    Rent mekanisk er der intet at udsætte på modellen, men samtlige jeg har set på træf, og de ejere jeg har talt med der, er ikke glade for finishen. Rust er mere reglen end undtagelsen, og den er svær at holde væk.
    Den nyeste SE udgave skulle dog efter sigende have bedre finish.


  • #6   25. jan 2010 jeg er glad for jeg smed de ekstra penge efter en sv i stedet for.. og de nye priser på en sv på 70 kg er da heller ikk slemt

  • #7   25. jan 2010 Michael P: Hvis det nu er en GV650 man vil have, så rammer man langt ved siden af med en SV'er istedet for...

  • #8   25. jan 2010 ... Tror også, at Michael tænker på en GTR i sine svar...

    Der er ret stor forskel på de to modeller! smiley


Kommentér på:
Hyosung gv 650

Annonce