757 visninger
|
Oprettet:
Tripsa 790ccm {{forumTopicSubject}}
Her var så lige en Tripsa.
Triumph + BSA = Tripsa
"A10 ramme,Ceriani forgaffel,Robinson 4 bakket forbremse,Norton commando tank, sæde fri fantasi. vægt 140 kg.
Motor: Krumtab forsat 90 grader,( standard er parallel twin) slaglængde + 4 mm = 790 ccm. Plejlstænger JAWA smedet stål med nålebur, nye knaster fremstillet, samt nyt tændingsmodul. Helt vibrationsfri. Hvordan den lyder..? Som en Ducati er det nærmeste jeg kan komme lyden."
Kan ses inde på Gunnars opdaterede hjemmeside:
Motorcykler - www.123hjemmeside.dk/gunnarsorensen
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Det er sgu en gut der kan sit kram... Hvis der bare fandtes flere af hans slags ville der godt nok køre nogen spændende køretøjer rundt...
Thumps up!!!
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 161
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 161
Norton/ Vincent ; Norvin osv ;_)
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
At Englænderne så ikke forstod at udnytte patentet dengang, men fortsatte med de vibrerende paralleltwins, kan kun undre i dag!
Men noget flot arbejde!
sep 2009
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 91
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Annoncer: 1 Emner: 56 Svar: 985
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 211
Tripsa 790ccm