Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motordoktor fra helvede
  • #1   28. jan 2010 vildt nok smiley
    må sku da være hammer sjovt at lave sådan en "test" der.
    ja mange ( inkl ) mig selv, havde nok regn et med den var stået godt af.

• #2   28. jan 2010 det kan du være HELT sikker på den er, de kan jo INTET konkludere om hvordan motoren er, som de selv skriver, teperatueren i forbrændingskammeret kan blive op til 2000grader, og alu smelter ved 660grader

jeg lover dig for den motor er færdig, ikke sikkert lige nu, men der er sket forandringer i metallet, og den vil begynde at brække sig om ikke ret længe

• #3   28. jan 2010 Er det egentlig ikke en alu-LEGERING der bliver brugt?

Nogen gange kan motorer holde til meget mere end man regner med, andre gange meget mindre.

• #4   28. jan 2010 Jeg ville nu heller ikke have en disse tillid til den maskine under egentlig belastning, Men bare det at den starter siger jo tydeligt, at snurreværket er meget mere stabilt end mange almindeligvis antager.

• #5   29. jan 2010 På trods af at motoren er smadret bagefter må man alligevel undres over at den kan holde til den slags voldtægt!!?

Nippon power!! ;o)

• #6   29. jan 2010 Det er jo sindsygt... Om den kan køre mange km igen bagefter, det ville jeg nok ikke satse det vilde på, men alligevel... så længe den kan starte, så er de vitale dele, cylinder/stempel/lejer og den slags, nogenlunde i orden..

• #7   29. jan 2010 Ja og så endda bare en Kwak...de havde stået der endnu hvis det var en Honda de havde haft fat i smiley

• #8   29. jan 2010 Ja allan, de havde stået der endnu for at prøve at få liv i den igen smiley

• #9   1. feb 2010 2000 grader i forbrændingstemperatur tvivler jeg lidt på... men det halve er nok reelt nok. Det er en alu-legering som bliver brugt, og i nogle stempler er der indstøbt en stålring, for at holde varmeudvidelsen inden for nogle bestemte grænser.

Alm. aluminium bliver plastisk allerede ved et par hundrede grader under tryk, så det kan ikke bruges i ren form til elementer omkring forbrændingskammeret...

Kommentér på:
Motordoktor fra helvede

Annonce