1.503 visninger
|
Oprettet:
Bedst touring/racer {{forumTopicSubject}}
Hvilken cykel er et fornuftigt valg hvis man gerne vil lege på små veje, men stadig også kunne pakke taskerne og smide damen bagpå og kører langt,,,
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
aug 2005
Følger: 75 Følgere: 79 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.326
Så en V2 er for grov i motorgangen til svingkørsel??
host host.. man fristes til at viske K...e
Gu er den da ej, og så alligevel, er man meget grøn, og korrigerer på gassen 2-3 gange pr. sving, så er V2 nok ikke det sjoveste..
Men det er en hys 1000cc R4 nu heller ikke så.
Har bare aldrig hørt det argument før
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 909
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Hvad med den nye BMW s1000rr
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
aug 2005
Følger: 75 Følgere: 79 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.326
Misforstå mig nu ikke, havde bare lidt svært ved at forstå at en Sv1000 skulle være for grov til svingkørsel..
Den har begrænset med kræfter, trækker over et rimeligt bredt spektrum, og den er rimeligt konservativ i sin måde at styre på.
Så den lyder ikke som den mest grovkornede jeg kunne komme i tanke om ....
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.765
Mvh Jacob
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 101
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 695
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 618
http://www.dba.dk/benelli-tre-k-899-899-09/id-59152022/
sep 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 250
det er ligeledes en maskine som er til at køre lange ture på uden at skulle til knoglebrækker bagefter.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Tør du være anderledes så den nævnte Benelli Tre-K 899, en Yamaha TDM900 eller en Kawasaki Versys 650.
De 3 har god komfort, og du vil blive overrasket over hvor sjov sådan en type MC er i sving.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 940
Den er meget let kørt, fin til lange ture og rykker skam også ganske godt
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 89
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Bedst touring/racer