Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sort nummerplade - kan det fås?
  • #1   15. feb 2010 hvis den er registreret første gang før d. 2 April 1958 så kan du søge om det hos SKAT.

• #2   15. feb 2010 det er faktisk d. 1 April 1958

• #3   15. feb 2010 Ingen problem i at få nye "historisk korrekt nummerplade" som det så fint hedder.
    (link fjernet)

Kan du f.eks. dokumentere at den veteran mc har haft en bestemt nummerplader, enten vha. tidligere registreringsattest eller et .foto. Så kan du få den samme nummerplade igen.

En veteranplade til mc koster yderligere 650 kr. oven i den normale pris for nummerplade.

• #4   15. feb 2010 Hvis en mc er helt ens i konstruktion med en mc fra før '58, kan man så også få sort plade på ? Dvs f.eks. en Royal Enfield fra 2000 smiley

• #5   15. feb 2010 Nej, det er datoen for første reg. der er afgørende.

• #6   15. feb 2010 min første inreg.mc en lækker kawa 900 årg.73 havde sort nr.pl. au18 027 ,jeg købte den i 83 ,men kunne senere ikke betale forsikring,så jeg skulle aflevere nr.pl. på politi stationen,og dengang kunne jeg kun få en hvid bagefter ,men hvis den lever stadigvæk kan ejeren få en sort emalje nr.pl. har jeg ret? der er sorte,og histoririske sorte ,de histo.. har et bogstav og tre tal, de sorte har to bogstaver og fem tal,som en hvid.
    jeg savner den gamle dame(hun var nem at få op i fart ,men det tog en evighed at få hende ned igen)

• #7   15. feb 2010 Hvis ikke den er fra før 1.april 1958,så kan du ikke.
    Jeg har prøvet at få, men det kunne jeg ikke.

• #8   15. feb 2010 Det står også som det allerførste i Jan K's link.

• #9   15. feb 2010 Det er netop en af de historiske sorte nummerplader jeg har set og som jeg synes godt om.
    Tak for info!!

Kommentér på:
sort nummerplade - kan det fås?

Annonce