3.673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Billig køreskole omkring esbjerg/varde Billig køreskole omkring esbjerg/varde

Ja jeg har i planerne at skal have fat i kortet her til forår, men syntes det er svært at indhente tilbud uden at skulle ringe til gud og hver mand, da det åbenbart ikke er udbredt med websites i den branche?!

Så nu spørger jeg lige her, hvad har I givet, hvor, og stor eller lille kort?

Håber på lidt hjælp her så jeg lige kunne spare nogle af de jyske, og få bestilt en tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig køreskole omkring esbjerg/varde
  • #1   24. feb 2010 stor eller lille kort? hvad mener du?
    det lille kort bliver jo automatisk stort når du fylder 21 eller har haft kortet i 2 år.

Jeg tog det ved Niels køreskole i varde, da han er den eneste i Varde der tilbyder mc-kort. gav 9300, men fik lidt rabat idét jeg tog bil-kortet samtidig. mener båbjerg køreskole er de billigste omkring varde-området. aner ikke med esbjerg

• #2   24. feb 2010 Det er fordi jeg skal have stort kort da jeg er 22, og i de fleste tilfælde er der en prisforskel på fx 1000,- Derfor relevant at vide hvad det var folk de tog? smiley

Okay, syntes godt nok 9300 er mange penge for det på jeg indrømme smiley Men kom frisk med nogle flere så der er noget at sammenligne med, prøver lige at hører blaabjerg ad hvad de skal have?

• #3   24. feb 2010 jeg tog mit kørekor ved downtown køreskole i esbjerg! tror jeg gav en 10.000..!

• #4   24. feb 2010 og jeg mener at hele esbjerg køreskoler har slået sig sammen med mc kort.. så tror ikke prisen kan gøres billigere i esbjerg!

• #5   24. feb 2010 Stor/lille Kort til MC er en og samme ting bortset fra tilmelding og den cykel du aflægger prøve på - det koster det samme.

Lad være med at jage efter en billig kørelærer!!!!! Gå efter en, der er kendt for at holde aftale og som holder en lav dumpeprocent. Det kommer under alle omstændigheder til at koste mellem 9 og 11000 pr kort. Tagr du til bil og MC kan du typisk få 1-2000 i rabat, men der er noget der er meget vigtigere end rabatten, Du får dobbelt så mange undervisningstimer sammenhængende ude i trafikken, og det er guld værd bagefter.

Jeg vill ønske flere havde fokus på, at de faktisk lærer at køre bil/MC i trafikken hos en kørelærer - man møder ikke bare op for at få lov til at gå til prøve efter et eller andet mærkeligt stykke papir, som skal skaffes billigst muligt.

• #6   24. feb 2010 fik også mit ved downtown i esbjerg.. til knap 10.000.. det tog kun 23 dage, hvilket er det gode ved downtown. mener der er 2200kr i rabat hvis du har taget bil inden for 2 år, så sparer du nemlig en del teori timer.. det dårlige ved downtown er at jeg havde 4 forskellige lærere og planerne hele tiden blev lavet om. så man skal følge godt med. mvh.

• #7   24. feb 2010 skal dog tilføjes at kun en på holdet dumpede til teori, og han fik en ny teoriprøve i ribe, 3 dage senere...også kun en der dumpede til køreprøven... så deres statistik må være ok.

• #8   24. feb 2010 Stort og lille koster ikke det samme, da man spare de penge på lille, og det er der nogen der reklamere med, er ligeglad med hvad det koster hvis man tager til bil samtidig, det har jeg haft i snart 5 år, så det hjælper ikk meget..
    Ved det kan gøres en del billigere i kolding, feks. er bare interesseret i hvad det kan gøres til her omkring? smiley
    Og hopper ikke i den med at det er bedre fordi det er dyre, får alligevel ingen cykel i år, så det gør ikke noget hvis det tager to måneder at tage..

• #9   24. feb 2010 hey jeg sys skal tjeke Evas kørerskol i esbjerg de har rimelige priser og det godt sys jeg.
    Tog den sidet år der ned og bestod først og det gjorde hele holdet også smiley

• #10   24. feb 2010 "spare penge på lille"
    Er det ikke bare et udtryk for at man betaler mere for det store??
    Men da jeg tog kort, kostede stort og lille det samme, og det er også det jeg oftest er stødt på.

Bedste og mest korrekte svar får du ved at ringe rundt.

• #11   24. feb 2010 Claus den holder altså ikke, stort og lille kort koster det samme. Har hørt noget med at man hvis man fx tog det når man var 20 skulle op til noget orienterende noget når man blev 21 for at få det store, men det er jeg ikke sikker på.
    - ved ihvertfald bare at det koster det sammen hvad enten man kalder det stort eller lille kort. og ja Niels er lidt dyr, tror blåbjerg måske er 1000-1500 billigere, men Niels er ihvertfald rigtig god.

• Marius L
    Marius L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #12   24. feb 2010 Kan også helt klart anbefale Eva's Køreskole, tog selv mit mc-kort hos dem.
    Jens, som har MC eleverne er en helt kanon kørelærer, masser af tåmodighed og rolig temperament.
    Har været udsat for at kørelærerer sommetider har en kort lunte, og resulteret i at elever er blevet total usikre på deres kompetencer bag rattet smiley

• #13   24. feb 2010 www.tuc.dk
    Ligger i Vejen. Prisen er kr 9500,- alt inklusiv...
    Hold start hver 3. uge...!!!!

• #14   24. feb 2010 Hej Claus
    som Marius også skriver er Jens aksel som er kørelære hos eva's køreskole en kanon lære + de er meget fleksible med køre tiderne, jeg tog både bil og mc hos ham sidste år og der var ingen rabat at hente der. kom af med 7000 for lille kørekort alt i alt. (mener det store koster omkring 8900-9500 hos eva)

og nej man får ikke det store kørekort automatisk når man fylder 21. man kan tage det storekørekort når man er 21. eller få det store efter 2 år med lille kort.

• #15   24. feb 2010 Prisforskel på kort til stor og lille cykel for en 22 årig??

Jeg fatter ikke en bønne - undervisningen er nøjagtig den samme, det lille kort opgraderes automatisk efter 2 år, og hvis man bliver gammel nok til at opgradere et lille kort inden de to år er gået, skal der ny prøve til - og den koster selvfølgelig noget.

• #16   24. feb 2010 man har ikke lige så mange timer på vejen Knud hvis man taget et lille kort.

andet der skal skæres ud i pap ? smiley

• #17   24. feb 2010 Glen A: Jo, lovkravet er det samme mht antallet af køretimer, hvad enten der er tale om lille eller stort kort. Endda også hos Eva:
    (link fjernet)

Der er intet der berettiger at et stort MC kort er dyere end et lille, så længe begge holder sig til minimumskravet af undervisning.

• #18   24. feb 2010 Jesper. sorry, det er så fordi jeg tog bil kørekort ugen før jeg ikke havde så mange timer på vejen.

det er lidt mærkeligt at det er samme pris så.

så må jeg sku æde mine ord i mig igen sorry !

• #19   24. feb 2010 Jeg synes nu ikke det er mærkeligt at prisen for stor og lille kort er det samme. Men kan ikke forstå argumentet de steder hvor der er en prisforskel.

• #20   24. feb 2010 Glen A:

Det er nøjagtigt som Jesper her anfører, og en af de meget triste ting der sker med kørerlærere, som har for travlt er faktisk, at de ikke sikrer at krydset til stor cykel bliver sat rigtigt i beramningsskemaet til prøve - resultat - eleven får kort til en forkert cykel - jeg kende en af slagsen.

En anden er, at kørelæreren sender eleven til prøve på en forkert cykel - resultatet er det samme - dem kender jeg to af.

Det handler udelukkende om ydelse og vægt på maskinerne - der er ingen forskel i andre krav til undervisningen....

Er der andet, der skal bukkes i neon????

• #21   24. feb 2010 tja Jesper
    havde aldrig kørt mc. eller knallert med gear før så er da meget tilfreds med at starte på en lille cykel fik os valget om jeg ikke ville vente til i år med at ta kørtet så jeg kunne få stort,

men kan godt se at nogen nok kommer til at sætte kryds det forkerte sted. lidt sørgeligt..

• #22   24. feb 2010 Okay, så er den feset ind, der er ingen forskel smiley

Hvad angår Evas køreskole og ham Jens Peder, skal det forståes som at jeg skal ringe direkte til Jens og ikke igennem eva for at få et godt tilbud?

• #23   24. feb 2010 Claus
    det er hip som hap hvem du snakker med, så bare ring til eva. det er jo hendes skole. tror kun du år et godt tilbud hvis det er hun mangler en enkelt til et hold men prøv.

• #24   24. feb 2010 hvis man vælger sin køreskole efter om man kan spare 1000kr ud af 10.000 kr så skal man sgu ikk have kørekort, bare mine 2 cents..

det er også mening at du skal lære noget, ikke bare få et kort..

• #25   24. feb 2010 Korrekt Mirza:

Det her handler jo ikke bare om den nye trafikants sikkerhed,men også en hel masse andres - det skal man aldrig fedte sig fra

• #26   24. feb 2010 nemlig..
    og hvis man kørekort er dyrt (som egentlig er bare et engangsbeløb som skal overståes) så kan man bare vente sig til man skal skifte dæk, bremseskiver, købe en god læderdragt, hjelm osv osv..

• #27   25. feb 2010 Jeg tog mit ved Eva`s køreskole sidste sommer.

Alle på holdet bestod teori-prøven første gang...

Jeg mener det var 9500 kr det kostede.

http://www.evas-koreskole.dk/

Kommentér på:
Billig køreskole omkring esbjerg/varde

Annonce