1.274 visninger
|
Oprettet:
skadet motorcykel {{forumTopicSubject}}
Jeg var så heldig at min motorcykel blev bakket ned af en bil igår. støtbenet rev 2 bolte ud af stellet, som så skal svejses, hvis det skal laves.
Mit spørgsmål er så? laver man det? eller bliver den dømt totalt skadet i sådan situation? håber i kan hjælpe...
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
ps ps men sikken noget sur røv for dig.. : (
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 221
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 221
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.138
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
måske
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 173
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 173
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 484
Selvfølgelig må fabrikanten svejse i stellet, men det er jo også dem der har fået stellet klassificeret. Hvis man selv begynder at svejse bortfalder denne.
Nu ved jeg ikke hvordan skaden ser ud, men måske det er muligt at bore hullet op, skære gevind og isætte en bøsning? Det kan selvfølgelig ikke lade sig gøre hvis noget er brækket, hvilket nok er sandsynlig.
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 173
Det er ligesom et 8 tal (2 bolt huller over hinanden) som er ren og skær flået ud af siden.
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 173
det er jo hendes forsikring..
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
skadet motorcykel