{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Forklaring på BMW's asymmetriske 1000 {{forumTopicSubject}}

Da jeg så de første billeder af BMW S1000RR, blev jeg vildt chokket og samtidigt pissed over at den var asymmetrisk. Tænkte jeg "Fucking typisk BMW, hvorfor fanden kan ikke bare lave noget ordenligt"

Endelig langt om længe, kommer de med en herre SBK og så fucker de designet op, med 2 forskellige kåbesider og ligeledes forlygterne.. Kraft.helvede,,,, tænkte jeg..

Jeg har aldrig været fan af BMW, syns det har været nogle håbløse, grimme, tunge og langsomme maskiner.
Og folkene på dem ligeledes, hi hi hi. Ej sorry....
Men nu tror jeg at jeg "Desværre" må æde mine ord.
Designet er tilmed begyndt at sætte sig ret hårdt i mig,.
Den har sgu' noget kant over sig og BMW's Chef designer forklarer meget godt her, oversagen til det asymmetriske design.

http://www.youtube.com/watch?v=N9SIS4izLqE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forklaring på BMW's asymmetriske 1000
  • #1   28. feb 2010 jamen så må du have sådan en fin mc

  • #2   28. feb 2010 Såsom hvad Rene ?

  • #3   28. feb 2010 Super video.
    Fedt at se det, så forstår bedre hvorfor maskinen ser ud som den gør.
    Kan specielt godt lide den del hvor han snakker om kølingen,venstre kontra højre side. Dog ændrede det hele dog ikke på min opfattelse af maskinens udseende.

    MvH
    Michael


  • #4   28. feb 2010 Tak for linket - super fin video! Rart at vide der er en mening med det hele smiley

    Jeg må indrømme at jeg i starten var meget skeptisk over for udseendet, men jeg må indrømme at det er blevet klart bedre jo mere jeg har kigget på den... og den her video hjalp også lidt smiley

    Hygge


  • #5   28. feb 2010 Nå okay. er det stik du mener som ikke er beskyttet godtnok ?
    Har du fået den med det hele ?


  • #6   28. feb 2010 o_O hvad skete der lige??? design dog cyklerne så de kører stærkt og godt, og glem dog alt det andet catwalk mode lort som han lukker ud der....

  • #7   28. feb 2010 Lars Nu med Ducati D

    Ja det er nu meget fed sådan en "racer bimmer". Men der er sq meget mere stil og charme over din DUC smiley


  • #8   28. feb 2010 Ja jeg sgu' sindsyg glad for min. Meen den bimmer er nu lidt spændende.

    Ikke fordi jeg vil af med Duc'en, never. Men jeg syns den BMW er lidt cool. Ja Aprillia RSV4 er dælme også sprød, for den sags skyld..


  • #9   28. feb 2010 Ja sådan en Rsv4 er mega fed men bare uhyggeligt dyr i forhold til konkurrenterne. Jeg må "nøjes" med at låne min stedfars nyindkøbte '08 RSV1000R Factory her i den kommende sæson. Men det skal sq nok blive sjovt. smiley

  • #10   28. feb 2010 Slick mode er den med mindst restrktioner. Men jeg mener bestemt at man kan slå hele DTC systemet fra. Havde du bestilt den med det ?
    For så er det jo bare fuld gas og ratlås og kilometer lange wheelies, uden der sidder en gizmo og bestemmer over dit helbred...


  • #11   28. feb 2010 Taget fra Motorcycle.com

    Slick mode also allows access to wheelies without disabling the DTC, but there are still a couple of electronic nannies in place to keep a rider safe. Mono-wheeling remains verboten if the bike is at a lean angle greater than 23 degrees, and the duration of a wheelie is limited to five seconds of fun before the electronic cops are called in to spoil the party. If wheelies are a prerequisite in your hooligan world, simply turning off the DTC will enable your Jason Britton imitations.

    Så man kan altså "Disable" DTC systemet


  • #12   1. mar 2010 Jeg satte dem på fordi tyskeren der havde min maskine før mig havde en hang til fake carbon som ikke lige tænder mig.. så watsen design synes jeg var en god løsning.

Kommentér på:
Forklaring på BMW's asymmetriske 1000

Annonce