1.274 visninger
|
Oprettet:
Indregistering af Vej- crosser ? {{forumTopicSubject}}
ja har jo tænkt lidt på, når man en gang bliver 18, og så prøve at købe en crosser ( en af vej modellerne med lys, en anden dæmper, og vejdæk, ) og så indregistere den,
men er det noget man har råd til som 18 årrig ?
altså hvad koster den at få sådan en genem syn ?
og hvad forsikring koster ?
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
altså hvis man tager udgangs punkt i en 125'er, har de jo omk 30 hk og vejer 80 kg,
OG.
må man overhovede køre på dem med "lille" kørekort
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
igår ude på cross banen så jeg nemlig en som kom kørende på en cross ligende ting, den lignede en kawa 125 meget, men den havde vejdæk og nok også en anden dæmper for den sagde ikke ret meget og den var lys bygge ind i bagskærmen,,
lignede lidt de modelle KTM laver, det var bare en kawa
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
ja det kan godt passe,
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
så når du siger en offroader tænker jeg sådan nogle grimme Bmw tingester
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
endelig kom kloge aage, :D,
tror lige jeg vil lede efter den yamaha du nævner,
ved du ike noget om kawasaki laver nogle ?
det jeg søger er nok noget som ligner Meget en crosser,
uden så og være det,
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
fandt et meget godt udvalg,
på denne side,
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.2wheel.com.tw/SPARE%2520PARTS/UFO%2520KAWASAKI%2520KDX%2520200.jpg&imgrefurl=http://www.2wheel.com.tw/UFO%2520SPARE%2520PARTS.htm&h=291&w=476&sz=55&tbnid=Gdxm2hxarszOkM:&tbnh=77&tbnw=126&hl=da&start=3&prev=/images%3Fq%3Dkawasaki%2B125%2Bkdx%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26sa%3DG
sorry for langt link,
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 52
(link fjernet)
Indregistering af Vej- crosser ?