2.406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Glasblæsning nær Herning Glasblæsning nær Herning

Hej fokes

Efter et forgæves forsøg på at få trukket chrom af ved flere forskellige forchromnings steder. Må jeg ty til glasblæsning. De steder jeg har snakket med tør ikke trække chrom af når det er alu fælge.

Så nu mangles der en som kan glasblæse nogle dele for mig.

Kender i nogen i nærheden af Herning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glasblæsning nær Herning
  • #2   5. mar 2010 Hej Bjørn!

Jeg havde Nøjagtig det samme problem som dig, med et par chrom alufælge som var begyndt at skalle og jeg ville derfor have dem pulverlakret...
    Men jeg startede med at få fælgene brændt, hvilket ikke virkede, herefter smed jeg dem til sand/glas blæsning hvilket kun havde det resultat at noget af chromen blev fjernet, men alu'en under fik nogle dybe kratere, da aluminiumet er blødere en chromet...

Herefter smed jeg dem ind ind til Herning forchromning (tæt ved teknisk skole) de kunne fjerne det kemisk...

så smid dem derind og lad for guds skyld være med at få dem glasblæst, det ødelægger fælgene...!

• #3   5. mar 2010 Hejsan du kan prøve dem her
    http://www.lmopretning.dk/
    Det ser ud til de kan lidt af hvert

• #4   5. mar 2010 http://www.hncoating.dk/

De bor på Cypresvej i Herning

• #5   5. mar 2010 hvis du alligevel vil have dem glasblæst tror jeg der ligger et firma i Arnborg, kan ikke huske hvad de hedder, men de ligger på Hjortdalvej...

• #6   5. mar 2010 hncoating kan ikke få chromen af... smiley det var der jeg fik mine brændt til at starte med, og herefter dem jeg fik dem pulverlakeret ved, men de kan ikke få chromen af...

• #7   5. mar 2010 Hej søren.

Jeg har nemlig os været hos hn og de kunne ikke fjerne chromen sagde de, så prøvede herning forchromning og de tør ikke rigtig at prøve med de fælge da han tror at de kommer til at ødelægge noget. Har lige snakket med ham her til morgen.
    Men det kunne da godt tyde på at det er den eneste udvej at prøve ham igen. kan godt høre at jeg vist skal holde mig fra glasblæsning ;.)

• #8   5. mar 2010 Prøv Midtjysk cylinderservice

• #9   5. mar 2010 Det er i hvert fald farligt. De prøvede at blæse mine, hvilket resulterede i at de fik nogle seriøse kratere og opgave efter 1/2 fælg.
    Syntes det lyder underligt at han ikke tør at fjerne det, for det var ingen problem med mine fælge og det var fejlfrit...

• #10   5. mar 2010 Jeg må prøve at køre forbi dem og vise hva det er for noget de skal lave.
    men jeg siger mange tak for alle jeres god svar. og især tak til dig Søren ;.)

Kommentér på:
Glasblæsning nær Herning

Annonce