{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Valg af mc ældre/nyere {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet mig for og skal købe min første mc. Jeg er ret sikker på, at jeg vil anskaffe mig en sv 650, da det er en fin begynder cykel. Samt den er billig i drift. Men jeg er i tvivl, om, hvor vidt jeg skal købe en nyere/dyrere årgang (2004-5) eller en ældre og billigere model (1999-2003) Hvad er klogest når man er nymcist? Både mht evt videre salg og budgettet. Jeg har omkring 50-60 tusinde kroner og handle for. Hvor mange penge skal man cirka forvente og ofre på service, dæk osv. pr sæson? Tak for jeres bidrag, people.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af mc ældre/nyere
  • #2   7. mar 2010 Nyere model. Fra 03 fik den jo et andet,og efter min mening, pænere og mere moderne design, hvilket jo nok også hjælper på gensalgsværdien smiley

• #3   7. mar 2010 Den gamle model helt klart, den er IMO meget federe i designet :o)

Når det gælder udseendet er det kun dig selv der kan tage den beslutning. Og ja, den nye har indsprøjtning, den gamle model har velafstemte karburatorer. Der er ingen mekanisk grund til at vælge den ene frem for den anden.

Et bagdæk holder ca. 8-10.000km og et fordæk det dobbelte og koster 2-2.500,- for et sæt. Service kan holdes for maks 5.000,- om året, alt efter om den skal på værksted eller om de selv vil klare det.

Kommentér på:
Valg af mc ældre/nyere

Annonce