{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

underligt male spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

jeg har du lidt specielt spørgsmål angående mit maleprojekt. Jeg har en del til min ural jeg skal male, men vejret er som sagt ikke lige til det pt.↲Jeg tænkte for at være i god tid slibe mine dele ned så de er klar til at grunde. Når jeg har slebet dem tænkte jeg jeg kunne lægge dem i vakumposer og suge alt luften ud. Derefter lade dem ligge i mit værksted til vejret arter sig. Vil det ikke kunne lade sig gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underligt male spørgsmål...
  • #1   8. mar 2010 Øhh jo, men hvorfor vil du male udenfor.?

• #2   8. mar 2010 når man maler indenfor, så sviner det jo... der kommer jo maling støv, som sætter sig over det hele...

Det er nok det der afholder ham...

• #3   8. mar 2010 jeg har ikke tænkt mig at grunde nu. Der hvor de skal males er i en mindre lade. Det kan godt varmes op, men ikke nok lige pt. Ideen med wd40 er ok. Men tænkte når jeg suger luften ud har delene ikke mulighed for at ruste da der ikke kommer ilt til.. ??

• #4   8. mar 2010 teoretisk er din ide god ! om den virker i praksis er jeg spændt på , men du skriver vel lige i tråden når du når dertil , har du en vakummaskine ? ellers kan en støvsuger ,måske bruges `?

• #5   8. mar 2010 jamen den er til støvsuger. Så er lidt spændt. Lidt i tvivl med kondens. Men mon ikke det burde virke eftersom den fugt i luften indeholder gerne skulle forsvinde...

• #6   8. mar 2010 de der poser der er med når man køber en pung og andet der suger fugt kunne man ikke lægge sådan noget i ? kan garanteret købes i matas

• #7   8. mar 2010 Der vi altid være fugt i luften og i posen på trods af vaccumpak. Om det betyder noget... fisk

• #8   8. mar 2010 ja der vil være fugt i posen , men det handler vel derfor om at finde et emne og ligge i posen som fugten har nemmere ved at sætte sig på ?

• #9   9. mar 2010 jeg vil godt se dig få ALT ilt ud af sådan en pose. Jeg er bange for at det ikke er praktisk muligt.

Der skal ilt til for at et emne kan korridere, ja - men hvis der er en elektrolyt (vand, eller endnu værre saltvand) så sætter dette speed på processen. nej ved du hvad du skal gøre... du skal tage en klump zink eller noget med zink, og sørge for at der er i elektrisk kontakt, så kan du (afhængigt af hvor i spændingsrækken dit emne ligger -læs: legering) udskyde korrosionen en HEL DEL smiley

håber det var svar nok. ellers skal du læse lidt om galvanisk korrosion, offeranoder og spændingsrækken. - det vil RUSTE dig til at gøre det... hehe

Kommentér på:
underligt male spørgsmål...

Annonce