Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tage kørekort på egen MC?
  • #2   10. mar 2010 Grunden til jeg spørger er at min mor som er lidt invalid efter en MC ulykke hvor hun sad bag på min far godt kunne tænke sig kørekortet så hun kan komme lidt med mc-klubben ud og trille.. er lidt svært da min far døde i den ulykke og siden har mor så kørt med bagefter i bil..

forstår godt at hun gerne vil og vil jo gøre alt for at det kan lykkes..

men det er jo bentøjet der er lidt problemer med.. så tænker på en mc som feks en burgman.. eller evt en lav chopper da hun nok ville kunne styre disse..

eller evt en med sidevogn.. men tror hun får mere sjov i de andre..

• #4   10. mar 2010 Ok... Så må jeg jo bare snakke med køreskolen og se om de vil er med på den.. smiley og så skal jeg have lært min mor at holde balancen på en mc..

• #5   10. mar 2010 synes da absolut at hun skal bakkes op i den ide, da hun har brug for at deltage i jeres aktiviteter !!
    At der så skal lidt modifikationer ( syn etc. ) til er da ligegyldigt - det betyder åbenbart en hel masse for hende rent menneskeligt, så det er bare at komme i gang.
    Snak med køreskolen og synshallen, så ved du hvordan du skal forholde dig omkring det.

Pøj pøj, og håber at hun kommer på 2 hjul i stedet for 4 smiley

• #6   10. mar 2010 Rasmus H---> Det passer ikke... Man skal dog have synet og godkent sin cykel som en skolecykel...

• #7   10. mar 2010 så ved min kørelære vist ikke hvad han snakkede om :-S

• #8   10. mar 2010 Den kørelærer jeg tog kortet ved har også en 250'er chopper suzuki. Det ville hun jo nemt kunne køre på. Tror der er flere køreskoler der har "mindre" mc'er foruden de normale 500 ccm'er. Men prøv da at hør dine lokale kørerlærer om de kan være behjælpelige eller kan henvise dig til nogen der kan.

Held og lykke til din mor smiley

• #10   10. mar 2010 Husk lige forsikringen. Tvivler på, at de færreste forsikringsselskaber vil godkende brugen uden at du bliver forhøjet en hel del i forsikring.

• #11   10. mar 2010 Da jeg tog kørekortet var der en der kørte på sin egen. Kørelæren sagde bare at han ikke ville se at han kom kørende hen til skolen på den, men at hvis han kunne få en til at transportere den til køreskolen måtte han gerne køre på den.

• #12   10. mar 2010 Jamen mange tak for jeres svar.. jeg vil undersøge lidt mere.. smiley og så se om jeg kan finde en mc til hende.. der er lav.. har et lavt tyngepunkt.. og som ikke har kæde.. smiley lidt noget andet end det jeg selv plejer at kigge på.. men nå så får man da tjekket de andre dele af mc-verdenen..

• #13   10. mar 2010 Hun har sgu STIL den gamle en RIGTIG god en af slagsen..... held og lykke med det.... der blir krydset fingre herfra......

Møller

• #14   10. mar 2010 ens cykel skal bare synes som skolecykel,det kan alle synshaller hjælpe dig med. husk at lave den om til privat kørsel bagefter.

• #16   10. mar 2010 selvfølgelig kan det lade sig gøre at køre på sin egen cykel speciel når man er handikappet.
    Det er jo det man gør med handicap biler der er jo mange som er bygget om til fører.
    Men tag da en snak med køre skolen.

• #18   20. mar 2010 Den eneste forskel der på en mc til privat og en skole mc er at en skolemc skal synes hvert år.

Mvh Jan

• #19   20. mar 2010 Om det er en stor eller lille motorcykel må siges at være fuldstændigt ligemeget i den sammenhæng, da det vigtigste er hun kommer med ud og køre igen. Derfor ville jeg bare ringe rundt indtil jeg fandt den kørelærer med den lille motorcykel, der var nemmest at gå til. Mange har nogle meget små og letkørte modeller stående, så det MÅ kunne lade sig gøre uden at skulle bruge egen motorcykel.

Kommentér på:
Tage kørekort på egen MC?

Annonce