{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Mere info ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt træt at se folk der hele tiden ber' om mere info på nye profiler .. hvorfor skriver i ikke også til dem at de kan finde infomation om deres cykel på disse sider: www.bikez.com og www.bikez.dk .. det er jo ikke alle der selv sidder med så meget info om deres cykel. Så hvorfor ikke lige hjælpe dem til det?

Jeg har skrevet til mange at de kan finde info på disse sider. Og har fået en del beskeder tilbage at de er glade for at jeg lige sendte de links, det stod de virkelig og manglede.

Mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mere info ?
  • #1   27. mar 2006 martin k

    jeg vil ikke give dig ret for det eneste jeg viste om mín kværn var at den er på 1000 ccm, men det var bare den jeg ville have. Jeg vidste ikke hvor mange heste osv. den havde...


  • #3   27. mar 2006 mike jeg kan godt se hvad du mener men det er jo samtidig også lidt at skyde sig selv i foden . det kunne lige så godt være en knægt på 15 der så bare bruger de info du giver ham adgang til og derefter "hænger" vi på personen. min holdning er at man bør undersøge hvis ikke man ved det selv .ihvertfald hvis man så syntes at man vil oprette sig her .

  • #4   27. mar 2006 Martin K: Jeg vil da støtte dig 100% hvis man vil udstille sin cykel her, bør man da i det mindste gøre lidt benarbejde selv i hvertfald når det angår hvad man kører på. Hvis ik' så må man enten spørge eller søge på en mc her på MCG, som du jo også nævnte. Jeg tror det er af ren og skær dovenskab at mange undlader at skrive de data, lidt ligesom oploading af billeder.
    Chris: Jeg tror at de fleste knallertdrenge har helt styr på mc-modellerne når de opretter en fake profil her, de har da nok gjort deres forarbejde ordentligt...


  • #5   27. mar 2006 Mikael L: citat " det eneste jeg viste om mín kværn var at den er på 1000 ccm" skræmende :))

  • #6   27. mar 2006 Det er bare ikke nok at udfylde sin profil ved skrive

    Dæk : Ja
    Fælge: ja

    osv. så må man søge lidt info først - 10 min på google, eller se lidt på de andre profiler herinde så har man nok.

    Jeg mener ikke at alle skal skrive lige så meget som jeg,for så ville det nok være begrænset hvor mange vi vill være her smiley


  • #7   27. mar 2006 Martin K:
    Det jeg viste om min cykel var at det var en honda .. og havde omkring 750 cc .. det var det .. hvis det ikke havde været for de sider havde jeg ikke noget info om min cykel .. den forrige ejer havde slet ikke noget info at give mig .. slet ikke engang en manual .. men det var denne cykel jeg skulle have .. så skidt pyt med det. Så fandt jeg info'en på disse sider.

    Ninja:
    Ja, det kan godt være, men der holder jeg med i Janus. Dem der virklig vil fake .. de skal sq nok få det gjordt uden vores hjælp.

    Mark:
    Det er fuldstændig rigtigt. Men der er mange folk der er bare så glade for deres helt nye mc. At de slet ikke tænker på at finde info til den først .. de vil bare ind og vise deres flotte mc .. så hvad med at give dem en chance .. og så vis dem hvor de kan finde info om cyklen ?


  • #8   28. mar 2006 Det er måske heller ikke til alle mc'er det ligefrem vælter rundt med data på google.

Kommentér på:
Mere info ?

Annonce