392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til fighterstyr!! Hjælp til fighterstyr!!

Hej
Jeg havde bestilt et nyt LSL styr (model A04) til min cykel, men forhandleren fik det forkerte hjem flere gange og nu har jeg ikke tid til flere undskyldninger.....

Derfor ønsker jeg forslag til et bredt og fedt styr til min cykel. Gerne pris og købssted samtidigt, da jeg gerne skulle have det sat på inden for kort tid!!!

Tak for hjælpen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte vaskesøjle fra kælder og installere i badeværelse 800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.400 kr.
  • Installation af 3 nye kontakter og opsæt af lamper. 3.000 kr.
  • Rengøring ved fraflytning 2.000 kr.
  • Installering af udendørslampe og påsættelse af dæksler på 5 stikkontakter og udskiftning af en ovenlys pærer 2.300 kr.
  • Klipping av hekk 2.138 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til fighterstyr!!
  • #1   27. mar 2006 Stevens MC har masser af LSL styr på lager, har selv lige været ude og købe et....

• #3   27. mar 2006 www.louis.de, de har lsl styr til gode penge, lev tid er ca 1 uge

• #4   27. mar 2006 tag ud til stevens mc..
    han er importør af lsl her til danmark..
    så du får nok ikk lsl billigere andre steder her i dk..

www.stevensmcshop.dk

• #5   27. mar 2006 Hej Christian.

Jeg har et lsl styr som jeg desværre ikke får brug for. Min gaffelbro kunne desværre ikke monteres. Det er købt hos louis.de og har som sagt aldrig været brugt. Det er sølvfarvet og sølv styr-ender. Modellen hedder "streetbar". Hele pivtøjet kostede mig små 70 euro med fragt. det er rundt regnet en 500 mand. Hvis du smider 350,- af de danske, så er det dit. Jeg bor kbh. n så vi kan nemt udveksle.

Tilbuddet gælder også for alle andre der skulle være interesseret.

Mvh Rune

Kommentér på:
Hjælp til fighterstyr!!

Annonce