Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteranklub?
  • #2   10. mar 2010 de forsikringer jeg kender skal du være 25 år for at tegne veteran og klasisk forsikring.

• #3   11. mar 2010 det er nok at være med i mc touring

• #4   11. mar 2010 Sådan en klub, bliver nok glade for at få dig som medlem. Når du fortæller, at du kun skal være medlem pga. forsikringen.
    Det bliver ikke min klub.
    POW

• #5   11. mar 2010 Kontakt DVMC Dansk Vintage Motor Club på www.dvmc.dk og lad dig ikke snyde af hjemmesiden lige når du logger dig ind. Det ser umiddelbart ud som om det kun er for biler, men teksten siger at også MC'ere er velkomne.

Kontakt evt. først f.eks. Nordisk Veteran (kanon flinke folk), som er et selskab under Alm. Brand, og hør om et medlemsskab af DVMC duer.

Du skal være medlem af en veteranklub for at få veteranforsikring, du må kun køre "for sjov" (altså ikke daglig transport).

JLL

• #6   11. mar 2010 JL L.

Jeg har tidligere forsikret en veteran mc hos Nordisk veteran forsikring og "kun" været medlem hos mc touring. Det gav ikke mig nogen problemer.

• #7   11. mar 2010 Pow.

Nu er det jo sådan at det er et krav at være medlem, og hvor i min tekst er det du mener du kan se at jeg har skrevet at jeg udelukkende vil være medlem pga forsikring ? :S

Men nej, så gider jeg da bare heller ikke være med i din klub smiley

Jeg vil melde mig ind i touring og se om det er nok . ellers må jeg jo ringe ind til de rare folk hos nordisk veteran og finde et alternativ smiley

• #8   11. mar 2010 prøv nu at undersøg først om ikke man skal være 25 år :

• #9   11. mar 2010 Ja lars (Skive) de er flinke hos Nordisk veteran, men dette står på deres hjemmeside:

Betingelserne for at tegne en veterankøretøjsforsikring:

Du benytter kun din veteran-MC til veterankørsel
    Du er medlem af en klub for veteran- eller liebhaverkøretøjer
    Din veteran-MC skal opbevares i lukket og aflåst garage
    Du skal informere Nordisk Veteran, hvis du har flere end tre veterankøretøjer under samme tag

ALTSÅ - medlemsskab af en veteran eller liebhaverklub nødvendigt.

Jeg kan til gengæld ikke mere se et alderskrav i deres forsikringsbetingelser, og det har ganske rigtigt før været 25 år.

Fat knoglen, ring til dem og få en afklaring.

JLL

• #10   11. mar 2010 OBS - har selv haft en klassisk MC forsikring i Nordisk Veteran, og her duttede MC Touringklub ikke.

JLL

• #11   12. mar 2010 Det var bare den måde jeg læste spørgsmålet på. men var det en for hurtig slutning. Så må du undskylde. Håber da du finder hvad du søger. SES der ude.

Kommentér på:
Veteranklub?

Annonce