Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagdæk til ZX6R
  • #1   12. mar 2010 hvorfor sætte et mindre på?

  • #2   12. mar 2010 Hvis den er bygget til at køre på 180/55 så med det dæk styrer den som den skal. Med et 190/50 får du en marginalt større trædeflade, som 1000-kubikkere kan nyde godt af ved accelleration, men som din 600 næppe har stor gavn af. Til gengæld får du en tungere styring, så jeg tror ikke det kan anbefales. På dit indlæg lyder det godt nok til at kun udseendet bekymrer dig, men jeg nægter at tro at køreegenskaber ikke betyder noget for en Ninja-ejer smiley

  • #3   12. mar 2010 Hej Sjyp. Tak for info. Nej køreegenskaber betyder helt sikkert også noget.. Skal snart ha nyt bagdæk på, så tænkte bare om man lige så godt ku sætte 190 på, men tror nok bare jeg holder mig til 180, og beholder de gode køreegenskaber. Fed racer ellers.. Altså din:-)

  • #4   12. mar 2010 På en ZX9r fra 96 er kan man godt mærke forskel på om den kører med 190 eller 180 bagdæk. En del lettere at styre med 180'er dækket.

  • #5   12. mar 2010 Tak Bertil. Læg i øvrigt mærke til at nye 1000 ccm sportscykler også kører 55-profil (bare et 190/55). De 55 er højden i procent af bredden, så det er altså et 10% højere dæk og skulle give hurtigere styring og større trædeflade ved nedlægning i sving.

Kommentér på:
Bagdæk til ZX6R

Annonce