2.907 visninger
|
Oprettet:
Forsikring i forældres navn {{forumTopicSubject}}
Goddag Mg
Mig og den gamle kom til at snakke om forsikringer til mc.
Situationen er den, jeg er 21 år. Men bor ikke hjemme, tror i det stadig er muligt at få en mc forsikret i hans navn men med mig som bruger ? også når jeg ikke bor hjemme længere.
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
Og gør du ikke men alligevel bruger den så kan det blive en dyr omgang for din far .
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 834
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
Med andre ord. Det er simpelthen ikke det værd. Så hellere opspare sin egen ancinitet, selvom det koster. Det er dyrt legetøj vi har...desværre.
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
Men hvorfor helvede skulle man gøre sådan hvis ikke det var for at spare penge .
MON ikke det var derfor trådstarter spurgte .
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
Sådan er f.eks. min firmabil indregistreret - altså med firmaet som ejer (ikke min far).
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Jeg har dog aldrig hørt om nogen der har sparet penge og fået de samme rettigheder og fordele ved at stå som bruger og en anden som forsikringstager.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 10
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
(link fjernet)
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Men for en ungersevnd vil jeg da anbefale en billigere brugt MC, og så ansvarsforsikring i eget navn. Det er rimeligt billigt og man opsparer anciennitet med full speed.
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 68 Svar: 449
IF og GF vil jeg prøve at ringe til i løbet af ugen.
Forsikring i forældres navn