783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Afhentning af MC Afhentning af MC

Det er sådan at jeg har min helt nye Hyosung GT 650R stående hos forhandleren, ventende på at jeg henter den. Der er bare det at jeg skal ringe min. 3 dage i forvejen for at fortælle hvornår jeg henter den. Havde tænkt mig muligvis at hente den på lørdag, men ved ikke helt med vejret.
Ville I turde, som nybegynder, at satse på at det ikke regner på lørdag, sådan som vejrudsigterne ser ud nu??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afhentning af MC
  • #1   28. mar 2006 Ellers så kør den hjem i regnvejr, det sker der sq ikke noget ved.

• #2   28. mar 2006 skal ringe 3 dage i forvejen, det lyder fandme da godt nok lamt, hvor er det henne.. ??

• #3   28. mar 2006 bare se at få ringet . du dør ikke af lidt regn jo :-)) .

• #4   28. mar 2006 Grunden til at jeg skal ringe 3 dage i forvejen er så de kan nå at gøre den klar og indregistrere den.

• #6   28. mar 2006 ring da bare nu.....
    og så aftal at hvis der er orkansnestorm på lørdag........ så får den lov at stå i butikken med plader lidt længere....

• #7   28. mar 2006 ville bare sige det samme som Kenneth.... var bare for langsom smiley

• #8   28. mar 2006 Er det for koldt at kører på motorvej, kun iført læderjakke og handsker og cowboybukser i ca. 6 grader?? Har nemlig ikke nogen bukser og støvler endnu.

• #9   28. mar 2006 om det er for koldt !!!! nu skal jeg ikke prædike her men spørg hellere om det gør mere ondt at vælte i det tøj .

• #10   28. mar 2006 ok, jeg kører også med hjelm og rygbeskytter.

• #11   28. mar 2006 jeg kørte min nye bike hjem i lørdags (aften) og det sneede fra viborg og til struer.. det var SATME koldt.. men hjem kom vi

• #12   28. mar 2006 christian h . du bruger hjelm og handsker og jakke og rygbeskytter men ikke bukser og støvler ??? .
    jeg er ked af at sige det men jeg forstår ikke at du mener kan undvære dine ben .

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #13   28. mar 2006 Hvorfor er der altid nogle som skal ( undskyld udtrykket ) kæfte op fordi nogle ikke køre med alt udstyret, jeg må da indrømme at hvis jeg ikke skal særlig lang, køre jeg tit kun i cowboybukser og læderjakken + hansker + hjelm. Så for at vende tilbage til det som du spørger om, ja det vil være koldt at køre i, men det er jo helt op til dig selv, men se nu bare at melde din ankomst på lørdag så du kan få cyklen hjem.

• #15   28. mar 2006 nu KÆFTER jeg ikke op jesper og jeg regnede også med at der ville komme en kommentar eller to fordi jeg skriver som jeg gør .
    jeg er da ligeglad om du køre ud og kommer til skade det kan ikke rage mig mere faktisk . og fint du køre uden udstyr i ny og næ . det gør jeg så ikke .
    det er helt rigtigt op til folk selv hvad de vil men vi kan vel hurtigt blive enige i at det er det MEST sikre .
    jeg har sku set tilfælde hvor folk KUN LIGE køre en smuttur og kommer temmelig alvorligt til skade . pga ugidelighed .

• #16   28. mar 2006 Jep Chris. Det er godt at minde/råde folk!
    Det er jo os erfarne mcister som deler ud af vores viden. Vær taknemmelig for det eller forsvind herinde fra! Hele forummet er jo bygget op på at man deler ud af erfaringer og oplevelser!

Jeg var forresten selv en af dem der lige skulle ned til bageren en dag. Bang og på sygehuset! Havde kun hjelm på og almideligt tøj. Jeg kører også af og til i almindelig tøj, men så er jeg dælme ekstra opmærksom

Anyway. Selvom du er nybegynder kan du rolig køre i regnvejr. Du kan evt skylle den når du er hjemme!
    I denne her tid er det også kun mest byger der kommer. Det er ikke konstant regn i flere timer smiley
    Så mok ikke det går
    God vind dertil

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #17   28. mar 2006 Ingen tvivl om det er det mest sikre.
    Men det virker bare som om du ikke er helt ligeglad, om Christian H vil hente den i cowboybukser.
    Kopi: om det er for koldt !!!! nu skal jeg ikke prædike her men spørg hellere om det gør mere ondt at vælte i det tøj .
    Kopi: christian h . du bruger hjelm og handsker og jakke og rygbeskytter men ikke bukser og støvler ??? .
    jeg er ked af at sige det men jeg forstår ikke at du mener kan undvære dine ben .
    Jeg mener bare ikke det er det som han spørger om, så derfor siger jeg bare at det er hans eget valg, men koldt bliver det.
    Og for at runde det af, jo det er mere sikkert men det er bare ikke det han spørger om.

• #18   28. mar 2006 tjaa sebastian der vil jo altid være dem der siger "hvorfor skulle det lige gå galt for mig på den lille tur" og fint nok med mig .jeg mener bare, at fordi man råder og gør opmærksom på nogle ting så gør det ikke en til en der kæfter op .
    jeg ber ingen om at være taknemmelige og mener nu heller ikke de skal forsvinde hvis ikke de deler min opfattelse af tingene men jeg KAN bare ikke forstå at det skal opfattes negativt at man siger som jeg gør i dette indlæg .
    det er sku kun for deres eget bedste .

• #19   28. mar 2006 Sådan opfatter jeg det også Chris!
    Der er bare nogle der tager sådan nært!

• #20   28. mar 2006 nej det er ikke det han spørger om det er korrekt .
    jeg gør såmænd bare manden opmærksom på at det smarteste ville være at bære fuld beskyttelse på turen .
    en bi-ting som jeg mener han bør tænke på OGSÅ .

• #22   28. mar 2006 og jo jeg er ligeglad om han vil hente den i cowboybukser. han kan hente den i underbukser hvis han vil . men jeg ville stadig råde ham til at hente den i fuld dragt . også selv om han ikke spurgte smiley .

• #23   28. mar 2006 LOL folk er helt vilde.. om sommeren kører jeg tit rundt i cowboy bukser, og jeg er fuldt ud opmærksom på det kan være farligt.. jeg kører somme tider også uden hansker og kun med gummisko på, og det er jeg også fuldt ud opmærsom på kan være farligt, og alligevel gør jeg det.. Hvorfor dog??? måske er jeg bare ligeglad...

• #24   28. mar 2006 Ja og det er da fint pizzabager smiley
    Du bestemmer da selv hvad du vil køre i. smiley MCister har jo ikke dresscodes!

Men derfor må Ninja da godt fortælle at det er en god ide at køre i ordentligt outfit!

• #25   28. mar 2006 hvem er vilde ??? .
    nå men pizzabager, det er da bare fint du er ligeglad ,så er det så meget nemmere for mig også at være det .
    for er der NOGET jeg er så er det det .

• #26   28. mar 2006 Ok. Utroligt hvad et lille spørgsmål kan føre til. Grunden til at jeg ikke kører i bukser og støvler er pga. likviditeten. Jeg har haft kørekort i 2½ år uden at kører, og nu skulle jeg bare have den mc. Lige så snart likviditeten er til det, så køber jeg skam også bukser og støvler. Det har hele tiden været min plan.
    Så er det jo heldigt at jeg har købt en Dainese jakke hvor jeg kan lyne bukserne på.

• #27   1. apr 2006 Så fik jeg hentet min dejlige nye Hyosung GT 650R. Det har en 7 grader og faktisk ikke så koldt igen, selvom jeg ikke havde læderbukser på. Den kører bare super, og har et virkelig godt træk. på et tidspunkt kørte jeg ca. 40 km/t da jeg drejede en lille smule på gashåndtaget. Et splitsekundt efter var jeg oppe på 65 km/t. Jeg var positivt overrasket.

Kommentér på:
Afhentning af MC

Annonce