{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Vurdering {{forumTopicSubject}}

Hvordan får man vurderet sin motorcykel.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad min cykel er værd inden jeg begynder at kigge efter en ny cykel.

Jeg har været i banken og få et beløb, så det kunne være rart at vide hvor meget jeg kan putte oven i.

Dette er ikke en salgs annonce, min cykel er ikke til salg og kommer det nok først senere på sæsonen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering
  • #1   14. mar 2010 Handler du hos en forhandler, får du ikke mere end MAX 15.000,- for din bike.. Sad but true..

  • #2   14. mar 2010 Du tager et kig på dba mv. og ser hvad de står til af realistiske priser. Så trækker du ca. 10.000,- fra hvis den skal sælges hurtigt.

  • #3   14. mar 2010 pris privat salg ca 20-25000kr nys

  • #4   14. mar 2010 Så en 20.000 for min. Med nye dæk olie osv.. Er ikke helt ved siden af..

    Det var også ca. det jeg søgte...


  • #5   14. mar 2010 Kender ikke stand m.m. MEN her er en lille historie til dig smiley

    Jeg havde en 600f 1992, med 80.000 på klokken.
    Jeg kunne ikke sælge den (sidste år) for mere end 25/28k..
    SÅ jeg satte den til salg/BYTTE, og var åben for forslag.
    fik en masse interesante byttehandler tilbudt! MEN alle med en tilsvarende værdi, eller mindre..
    Så en dag, var der en der tilbød en intruder.. Sådan en mente jeg ikke lige var min kop the, MEN igen, jeg var åben for forslag, og iflg. DBA skulle den have en reel værdi på ca. 35K ALTSÅ en højere værdi.
    Jeg prøvede, han prøvede, og vi byttede..

    Den kørte kanon, MEN det var bare ikke mig, så jeg skyndte mig at sætte den op herinde, som byttes til noget andet, min tanke var en Motard, af hensyn til min hånd, som ikke kunne klare jeg vilte på styret når jeg kørte. MEN der kom ingen tilbud. I stedet kom der et tilbud om bytte med en CBR 600 F et år nyere end den gsx600f, mine handler var startet med.

    HELDIGT? JA MEN det viser lidt om pris niveu, og om at man skal tjekke andre muligheder, før man handler dyrt smiley

    I dit tilfælde, kan du jo lave en bytte/salgs annonce til feks. 25k, og skrive ELLER bytte med den maskine du gerne vil have, plus mønt til den person.

    På den måde, kan en der sidder hårdt i det, komme af med sin cykel, men stadig have en cykel, og du kan lave en god handel, WIN WIN for begge parter ;:-)

    Held og lykke med det!


  • #6   15. mar 2010 Der sker altså heller ikke noget ved at trille forbi dine lokale mc-pushere og så spørge dem hvad de vil give for den i en eventuel handel. Det er jo det de lever af kan man sige..

    Jeg har iøvrigt lige fået min egen 748 vurderet hos en forhandler, og måden han gjorde det på var at kigge på dba.dk og tilbød mig en pris cirka midt imellem billigste og dyreste.

    ..og så er vi tilbage ved det så mange andre har sagt.. brug dba.dk smiley

    held og lykke


  • #7   15. mar 2010 wow tommy. hvad var det for en forhandler der ville gi prisen imellem den billigste og den lavest?

  • #8   15. mar 2010 Bo -> pm er sendt

  • #9   15. mar 2010 Nu bliver dyret samlet. Får nye dæk på, har fået ny støddæmper, olie, filtre og tændrør.

    Så bliver der taget nogle nye billeder også kommer den nok herind til salg.

    Jeg har nemlig kig på en ny motorcykel. Men kan jeg få lidt over 20.000 for min er jeg også glad..


Kommentér på:
Vurdering

Annonce